Dzsibzon Creative Commons License 2007.03.16 0 0 2117

Ez az egész METRO számomra nem szól másról.. mint a politikai osztály és ezen belül Dzsentry Gábor alávaló és végtelen hazugságairól valamint a történelem legnagyobb állami pénzen végrehajtott ingatlan panamájáról.

 

Egyrészt a katasztrófális nyomvonal és értelmetlen megállók miatt a Dzsentry szerint is közel 500 milliárdért kapott 10 megálló (ami a beruházás elfogadásakor LEÍRVA 320 milliárd volt..) a VILÁG legdrágább beruházása lesz és a SAJÁT számításaik szerint is 32 éve alatt térül meg a 40%-a a beruházásnak.

 

Amikor AZAROHADTORBÁN "magakadályozta" a Dzsentry 14 éves választási játékszerét.. akkor a Dzsnetry megbízásából az akkor láthatáron lévő finanszírozási konstrukció miatt a külföldi fejlesztési bank angliai központja ideküldte a megvalósíthatósági tanulmányok és helyszíni adtagyüjtés-felmérés céljából a saját szakembereit.

 

Azok abból indultak ki.. hogy az éppen átadott 60-70 méteres mélységben készült londoni metró óriási utasforgalmat nyelt fel és 30 milliárdba került angol költségek és angol jövedelmek mellett- EGY MEGÁLLÓ.  Ők azt hitték.. ez nálunk CSAK kevesebb lehet.  A Dzsentry jobbkeze DBR Metro Kft. által átnyújtott számításokban,, utasforgalmakban hamis adatokra bukkantak, valótlan és illuzórikus számításokra, nem létező utasforgalomra.

 

Amikor a lenedő állomások környékére elmentek és egész napos kérdőves helyszíni adatgyűjtést végeztek, kiderült.. hogy élő ember NEM akar menni pl. a Rákóczi térről a Népszínház utcába vagy végképp nem a Népszínház utcából a Keleti pályaudvarra - nem hogy 40 ezer ember naponta, mint azt hazudták.

A Köztársaság tér / Népszínház utcai megállónál volt olyan.. hogy EGY ÓRA alatt cca. 30 kutyáját szarató valamint téren alvó hajléktalant találtak.. mint 40 ezres erre a metróra váró tömeget.

 

Ha valaki ránéz a Budapest térképre.. rögtön tudja miről van szó : az MSZP az NEM véletlenül nem adta el eddig a székházát. MInden idők legaljasabb és legnagyobb ingatlan panamája ez - állami azaz mindannyiunk pénzén.  Mert városi közlekedéssel sehogy sem lehet ahhoz normálisan odajutni, messzebről kell odasétálni - most meg a Dzsentry féle belső alkuk jóvoltából ÉRTELMETLENÜL arra vezetik az alagutat.. és épül egy kongó üres megálló 40 milliárdért, amelynek köszönhetően az MSZP mondjuk 300 millióval drágábban fogja tudni eladni a mocskos székházát. De ez nem enniybe kerül, mert ha nem itt menne, akkkor nem lenne szükség a Rákóczi téri megállóra sem - ott kényszerből áll meg.. mert azt még sem lehet.. hogy száguld a metró megállók nélkül..

 

Mindezeket az angol szakértők leírták - természetesen erről elfelejtett sajtótájékoztatot tartani a nagy demokrata Dzsentry Gábor.

 

Ehelyett jött az, hoyg a rohadt orbán és fidesz miatt nem indul a metro építkezés.

 

Erről csak annyit, hogy az Orbán valóban borzalmas, de nem emiatt.  Egyrészt természetesen Dzsentry Gábor hazudik, mint mindíg : EGYETLEN kiviteli terv, EGYTELEN állomás építési engedélye NEM VOLT meg az Orbán kormány alatt, tehát HA azt mondta volna az Orbán, hogy itt ez az álom olcsó beruházás és baromi hasznos is.. és itt a lé KORLÁTLANUL.. nem lett volna mit elkezdeni. A beruházási bank külföldi konsturkció is ezért a két dologért nem indulhatott be : a katasztrófális költségek (amelyek azóta még tovább nőttek.. pedig még el sem kezdődött..) és a NEM LÉTEZŐ tervek, engedélyek miatt.  TE be tudsz adni egy épíétsi kölcsön úgy, hogy nem a Tiéd a telek és nincs rá építési engedélyed ?  BÁRKI keresse ki a neten, melyik évben lettek meg a tervek és az engedélyek és AKKOR ki volt a magyar minizsterelnök ? !

 

A legújabb hazugság : a teljesen új és szokatlan speciális technológi miatt csúszik és drágult meg a metro.

 

Ebben az egy mondatban KÉT hazugság is van, ami a mi Gáborunknál hétköznapi dolog. Az egyik, hogy a még most is készülő részlettervek és tevmódosítások, áttervezséek miatt csúszik.. ami mind azért van, mert csak az eltelt 1-2 évben rendeztek le ezer dolgot, ami a korrekt tervezés része lett volna a Főváros és a sötét BKV részéről.. (Hol van akkor Orbán.. 6 éve MSZP kormány alatt.. ?)

A másik belerejtett hazugság a résfalazás, mint hivatkozás.. hiszen aki az építőiparban dolgozik, tudja hogy ez egy több évtizedes technológia.. egy vicc különlegességnek nevezni - jelenleg is több mezei irodaház pincetömbjét-garázsszintjét és alapozását így készítik MA Budapesten - pedig nem Dzsnetry Gábor féle különleges metrót építenek.