1. UPC ajánlatának meghallgatása
Kováts Ella a UPC Magyarország Kft. Képviselője elmondta, hogy a nagy érdeklődésre való tekintettel a cégük egy felmérő lapot készít a Tulajdonosok számára. Ezen a felmérő lapon mindenki jelezheti kábeltelevízió, internet, és telefon igényét. A felmérő laphoz mellékelnek egy részletes több oldalas tájékoztatót, a kínált csomagok tartalmáról és a szolgáltatások árairól. Ezt a felmérést hozzávetőlegesen egy hét alatt tudják elvégezni, de ehhez szükség van a társasházkezelés és a biztonsági szolgálat segítségére.
Amennyiben a Tulajdonosközösség több mint 50% igényt tart olyan programcsomagokra, amelyek havi előfizetési díja meghaladja az 5000 Ft-ot, abban az esetben a UPC Magyarország Kft. meg tud állapodni a Comunique Kft-vel és megkezdi a kiépítést.
A Számvizsgáló Bizottsági Tagok jelezték, hogy a jelenlegi szolgáltatás minősége, nem minden esetben kifogástalan. Este 6 és 8 óra között az internet sebessége lelassul a kábel televízió egyes csatornái időnként szétesnek, vagy adásszünet keletkezik.
Kovács Ella elmondta, hogy a társasházba minőségileg kifogástalan vezetékek kerültek beépítésre, amin a szolgáltatás üzemeltetése 100%-os lehet.
Felmerült az a tény is, hogy sokan már több éves hűségnyilatkozatot írtak alá a jelenlegi szolgáltatóval.
Kováts Ella jelezte, hogy a kérdőíven feltüntetik azt, hogy jelenleg van e a tulajdonosnak szerződése más szolgáltatóval, és amennyiben van, kíván e változtatni. Azokat a tulajdonosokat is potenciális ügyfélnek tekinti a UPC Magyarország Kft. akik csak a hűségnyilatkozatuk lejártával váltanának szolgáltatót.
2. Műszaki Gondnoksági tapasztalataink megbeszélése.
A Társasházban több alkalommal felmerült, hogy a gondnoki teendőket nem látja el megfelelően a jelenlegi cég. A Társasházkezelés több alkalommal hárított el hibákat, elektromos problémák, egy alkalommal csőtörés, illetve szétesett a bejárati ajtó zárszerkezete. A jelenlegi céggel megbízási szerződés még nincs megkötve. Az Sz.V.B. Tagok szeretnék, ha a gondnoki teendőket a Nagy és Társa Bt. lássa el a jövőben. A Szerződés részét képezi a kamerarendszer kiépítésének díja, azonban az nem tartalmaz műszaki paramétereket. Sz.V.B. tagok ragaszkodnak ahhoz, hogy szünetmentes tápegységgel legyen ellátva a rendszer, hogy áram kimaradás esetén is üzemeljen a rendszer, továbbá, hogy a rendszerben keletkezett hibák kijavítását maximálisan két nap alatt hárítsák el. A Terület bejárásakor a Nanette Kft. azt nyilatkozta, hogy a a közös területeken futó kamerarendszer vezetékei nem a társasház tulajdona, annak ellenére, hogy a közgyűlésen elhangzott, hogy a ház erre rákötheti a saját kameráit, ezzel kapcsolatosan a Társasházkezelésnek egyeztetnie kell az Olimpia csoporttal.
3. Egyezetés a 2008. február 25-én esedékes közös területek átvételével kapcsolatban.
(Amit azóta a beruházó elhalasztott !!!!)
A közös területek átvételére alaposan fel kell készülni a tulajdonosközösségnek. A bejárás előtt érdemes lenne átnézni alaposan a társasházat, és készíteni egy fényképekkel ellátott listát, a szemmel látható hibákról, annak pontos helyének meghatározásáról. Az elkészült listát át kell vetetni a bejárás során a beruházó és kivitelező cég megbízottjaival, kérni kell, hogy írásban válaszoljanak, a hibák kijavításáról és annak pontos végső határidejéről!
4. Egyéb aktuális kérdések
Sz.V.B. tagok kérései a társasházkezelés felé:
~ A UPC által elkészített felmérő lap kitöltésére hívják fel a tulajdonosok figyelmét ( a portaszolgálaton lehet kérni nyomtatványt, és ott le is lehet adni)
~ Legyen elszállítva a felgyülemlett papírhulladék.
~ Postaládán szereplő neveket le kell ragasztani, mivel a szél kifújja azokat.
~ Reklámújság tartókat kell kihelyezni a liftek előtt.
~ Házirendet ki kell rakni a faliújságra, illetve a portaszolgálaton is kell hagyni belőle néhány példányt.
~ Tulajdonosok jelezték, hogy látni véltek rágcsálókat, kártevőket a ház körül. Legyen lehelyezve minden hulladéktárolóban egy csapda.
~ Plusz hulladéktárolókat kell rendelni a házakba.
2008. február 20.