szvbmandarin Creative Commons License 2009.07.01 0 0 955
Közös képviselet az alábbi levelet kérte kitenni a fórumra:

Tájékoztatás a társasházban történt,
a 2009. 06. 26.-i meleg víz szolgáltatás kimaradással kapcsolatosan.

2009. 06. 26.-án reggel lakók jelezték felénk, hogy a C épületben nincsen meleg víz.
A helyszínre érkező kollégáink megállapították, hogy a meleg víz hiányát a C épületben a gáz mágnes szelep beázása, annak zárlata okozza.

Pénteken a délelőtti órákban kiderült, hogy ilyen berendezést csak rendelésre (több napos határidővel) lehet beszerezni. Ezért a berendezést javítani próbáltuk, a benne, a beázás miatt tönkrement tekercset és panelt beszereztük és az épületbe kijuttattuk. A mágnes szelep szétszerelése során a szakemberek azt állapították meg, hogy nemcsak a tekercs zárlatos, hanem a mágnes szelep háza is belülről megsérült, túlságosan is korrodálódott ahhoz, hogy működhessen. Így az alkatrészek, tekercs cseréje nem hozta a kellő eredményt, a berendezés továbbra sem működött. Ezt követően arról intézkednünk, hogy a komplett mágnes szelep cseréjét meg tudjuk oldani. Pénteken az esti órákra mégis csak sikerült mágnes szelepet szerezünk (egy másik építkezésről szereltettük ki). Így a berendezést kicseréltük és 2130 órától a meleg víz szolgáltatást helyreállítottuk.

Jelen tájékoztatásunkat azért írjuk, mert már aznap délután találkoztunk felháborodott lakói telefonokkal, kiírásokkal arra vonatkozóan, hogy hogyan gondoljuk azt hogy közel 6-7 órája nem tudtuk a problémát megoldani.

A következő tájékoztatást szeretném adni az Önök részére:
- A társasház ezen mágnesszelepből nem rendelkezik tartalékkal.
- A forgalmazó cégek sem tartanak ebből a fajtájú, nagyságú szelepből raktárkészletet, mivel ezek rendkívül ritkán hibásodnak meg.
- A szelepet meg kell rendelni a gyártótól, aki két- három nap múlva szállítja le.
- A társasháznak a tulajdonosi nem fizetések miatt igen nagy a kintlévősége, és a pénteki banki egyenleg alapján a szelep ára nem volt finanszírozható.
- A szelep tekercsének megvásárlásához szükséges pénzt az In-Management Kft. előlegezte meg a társasháznak.
- A komlpett mágnes szelepet az üzemeltetés, a kapcsolatai révén tudta megszerezni, hisz a megrendelt szelep csak 2009. 07. 02.-án érkezik majd meg.

Valóban több, mint kényelmetlen, ha a lakásukban nincs meleg víz, de kollégáimmal egész nap azon dolgoztunk, hogy a hibát a lehető leghamarabb elhárítsuk és a meleg víz szolgáltatást mielőbb helyreállíthassuk.

Kérjük, hogy mikor irodánkat minősítő, néha rosszindulatú kritikákkal, illetve valótlan vádakkal illetnek minket, előtte tájékozódni szíveskedjenek, akár irodánk munkatársainál is.
A faliújságon megjelent vádaskodások egyikének-másikának szerzője pont olyan tulajdonos, aki jelentős tartozást halmozott fel a társasházzal szemben, ezáltal, ha közvetve is, de pont ő nehezítette meg a hiba elhárítását.
Ezúton is kérjük őt, hogy a közös költség meg nem fizetésekor tegye fel magának ugyanazokat a kérdéseket és címezzen saját magának is hasonló vádakat, mint amikkel minket illetett.

Budapest, 2009. június 30.

Köszönve figyelmüket, tisztelettel:

In-Management Kft.
közös képviselet