agavve Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1198

Hátha hasznosak az én tapasztalataim is, íme az észrevételeim a kérdéseiddel kapcsolatban:

- új közös képviselet megválasztásán ügyködik a lakók többsége (sok lakás még az Eladó tulajdonában van, ezért a többség elég relatív), remélhetőleg egy korrekt cég veszi át a jelenlegi helyett a jövőben és akkor átláthatóbbak lesznek a dolgok

- a közös költséget nem fizetők helyzete állítólag rendeződött valamelyest, mivel 2 hónap késés/nem fizetés után lekapcsolják őket központilag, így elvileg már nem lehet potyázni

- a perfeljegyzés tudtommal törölve lett, de az albetétesítés még nem zajlott le  (földhivatalban megérné érdeklődni)

- hát a zajos lakókból valóban van elég, egyesek nyáron nyitott erkélyajtónál élnek meglehetősen hangos házaséletet, mások szimplán házibuliznak hajnalig, de nekem van pozitív tapasztalatom is, előfordult, hogy elnézést kértek és lejjebb vették a hangerőt

- személy szerint nekünk a fűtésdíjunk nagyjából korrekt volt, de hallottam már panaszt is róla

- a hibákat, amiket jeleztünk, eddig mindig kijavították, bár azt azért nem mondanám, hogy első szóra, de pár telefonnal lehet hatni rájuk

- a lépcsőházi takarítás tűrhető - szerintem - legalábbis a mi lépcsőházunkban. Télen sajnos hiába mosnak fel, elkerülhetetlen, hogy összejárják a lakók sáros cipővel.

Remélem, hasznosak lesznek a fentiek a döntésedhez.

 

 

Előzmény: Angyalka200 (1196)