Hátha hasznosak az én tapasztalataim is, íme az észrevételeim a kérdéseiddel kapcsolatban:
- új közös képviselet megválasztásán ügyködik a lakók többsége (sok lakás még az Eladó tulajdonában van, ezért a többség elég relatív), remélhetőleg egy korrekt cég veszi át a jelenlegi helyett a jövőben és akkor átláthatóbbak lesznek a dolgok
- a közös költséget nem fizetők helyzete állítólag rendeződött valamelyest, mivel 2 hónap késés/nem fizetés után lekapcsolják őket központilag, így elvileg már nem lehet potyázni
- a perfeljegyzés tudtommal törölve lett, de az albetétesítés még nem zajlott le (földhivatalban megérné érdeklődni)
- hát a zajos lakókból valóban van elég, egyesek nyáron nyitott erkélyajtónál élnek meglehetősen hangos házaséletet, mások szimplán házibuliznak hajnalig, de nekem van pozitív tapasztalatom is, előfordult, hogy elnézést kértek és lejjebb vették a hangerőt
- személy szerint nekünk a fűtésdíjunk nagyjából korrekt volt, de hallottam már panaszt is róla
- a hibákat, amiket jeleztünk, eddig mindig kijavították, bár azt azért nem mondanám, hogy első szóra, de pár telefonnal lehet hatni rájuk
- a lépcsőházi takarítás tűrhető - szerintem - legalábbis a mi lépcsőházunkban. Télen sajnos hiába mosnak fel, elkerülhetetlen, hogy összejárják a lakók sáros cipővel.
Remélem, hasznosak lesznek a fentiek a döntésedhez.