Keresés

Részletes keresés

abes Creative Commons License 4 órája 0 0 244292

Nem szereled be a sajátodba?

Előzmény: cbx (244290)
8 Dodos Creative Commons License 4 órája 0 0 244291

Hát akkor egy ilyen kell! ez valami újabb lehet. mennyi? :) 

Előzmény: cbx (244290)
cbx Creative Commons License 13 órája 0 0 244290

Itt van készen,csak be kell szerelni.Ja,még eladó is :)

Előzmény: 8 Dodos (244287)
357 Dömötör Creative Commons License 14 órája 0 0 244289

Sajnos rajzokkal nem tudlak segíteni. Egyedi darabok készültek, próbálgatással.
A ferde fogazású hajtásnak nincs köze a jó kuplunghoz, de nem is kapható már tudtommal.

A kuplung alapja az eredeti kuplung kosár, amibe elég pontosan illeszkedik a Simson kuplung kosara.

Azt, behelyezés és központosítás után behegesztettem A Danuvia kosárba.

Majd egy Simson SR2 belső kuplung hajtótárcsát kell átalakítani, hogy a Danuvia tengelyre illeszthető legyen.
Egy Danuvia belső kosárból a ricnis agyat kiesztergálni és a Simson belső anyba be kell hegeszteni! 4 Simson kuplungtárcsával és 4 SR lemez tárcsát átalakítva a Pannónia rugók fogadásához, amivel a kosarat fel kell tölteni. A nyomólapot 5 mm-es kazánlemezből vágattam ki lézerrel.

Előzmény: 8 Dodos (244287)
357 Dömötör Creative Commons License 15 órája 0 0 244288

Na, ezzel jóvá tetted az előbbit!   :D))

Előzmény: trafo2000 (244286)
8 Dodos Creative Commons License 18 órája 0 0 244287

üdv! Nékem is tudnál segíteni rajzokkal vagy valamivel, hogy belevágjak egy Simsonos kuplung átalakításba? elég vacak ez így, hogy hol be tudom rúgni, hol nem a motorkerékpárt itt Budafokon. Sokat visszaolvastam már az előzményekből... esetleg a ferde fogazás is érdekel. vagy csak a legegyszerűbb megoldás 

Előzmény: 357 Dömötör (227985)
trafo2000 Creative Commons License 19 órája 0 3 244286

Előzmény: 357 Dömötör (244284)
357 Dömötör Creative Commons License 20 órája 0 1 244285

10 pont a másodiknak!

Előzmény: petrol pet (244282)
357 Dömötör Creative Commons License 20 órája 0 0 244284

Most ez nem talált!

Előzmény: trafo2000 (244283)
trafo2000 Creative Commons License 21 órája 0 1 244283

petrol pet Creative Commons License 22 órája 0 2 244282

Előzmény: A210 820 08 21 (244280)
petrol pet Creative Commons License 23 órája 0 0 244281

Szép új fekete laposülés 25-ért a jófogáson.

 

Meg "thank" sapkás szürke benzintartály is. :)

A210 820 08 21 Creative Commons License 24 órája 0 3 244280

Előzmény: A210 820 08 21 (244279)
A210 820 08 21 Creative Commons License 24 órája 0 0 244279

Milyen nap van ma? 

 

357 Dömötör Creative Commons License 27 órája 0 0 244278

"Ezt éppen most adtam el a motort egy hónapja tökéletes állapotban."

Magyarra fordítva:
Ezt éppen most adtam el egy hónapja tökéletes állapotban.

Előzmény: 357 Dömötör (244277)
357 Dömötör Creative Commons License 27 órája 0 0 244277

600 EUR az nagyon kicsi pénz egy BMW-hez képest. Én a pedálos Simsonomra 14 évvel ezelőtt 220 juróért vettem egy vapét, amivel bejártam Európát. Ezt éppen most adtam el a motort egy hónapja tökéletes állapotban.

Előzmény: R100 (244275)
O/O Creative Commons License 1 napja 0 0 244276

Gratulálok a kitartásodhoz! További jó egészséget ;)

Egyszer régen írtál valami büdös fűről, emlékszel? Nálunkább fűnyíráskor 2 helyen is ( mindig ugyanott) érzek valami nagyon ocsmány szagot, ami számomra semmi ismert dologra nem emlékeztet. Tudod ennek a növénynek a nevét??

Előzmény: D. NAGY (244274)
R100 Creative Commons License 1 napja 0 1 244275

Persze, van hozzá, 600 EUR. De az eredeti mágnesgyújtás nagyon stabil, megbízható, jó példa arra, hogy lehet jó az ötven éves technika, ha tisztességes minőségben gyártották. A dinamó sem egy hisztis cucc, de nyilván a 6V 35/35 W világítási teljesítmény erős korlát, van már olyan motorom amin 12V-s generátor van az eredeti gyújtás megtartásával.

Előzmény: 357 Dömötör (244273)
D. NAGY Creative Commons License 1 napja 0 0 244274

A súlyom továbbra is sikerül tartani, de az izomzatra kell figyelni, heti egy tornaóra van. A futás olcsó és itt van pálya, fallabdázni is sikerült a múltkor eljutnunk. 

Előzmény: O/O (244272)
357 Dömötör Creative Commons License 2 napja 0 0 244273

Ehhez még nem találták fel a VAPÉt? Mert az örök élet + 1 év.

Előzmény: R100 (244270)
O/O Creative Commons License 2 napja 0 1 244272

Futás közben jókat lehet gondolkodni! Ennél azért jobbakat is, de ezért is jár a pont  😀

Előzmény: D. NAGY (244262)
D. NAGY Creative Commons License 2 napja 0 0 244271

Hát ez az :) 

Előzmény: cbx (244264)
R100 Creative Commons License 2 napja 0 0 244270

Sehol nem jobb a helyzet, az R69-es BMW-hez úgy árulják a német webshopban  a röpsúlyos előgyújtás szabályozót, hogy kiírják "nem rendszeres használathoz". Magyarul ócska, nem tartós.

Előzmény: bervas (244267)
357 Dömötör Creative Commons License 2 napja 0 0 244269

Az legalább 1000 kilométert bírt, de ez már gyárilag működésképtelen!

Előzmény: bervas (244267)
357 Dömötör Creative Commons License 2 napja 0 0 244268

Igen. Csak a Danuvia és a Honda marad.

Előzmény: abes (244266)
bervas Creative Commons License 2 napja 0 0 244267

A szovjet szörny olajlehúzó gyűrűjével pont így jártam. Hirdette a német, hogy így meg úgy spéci cucc. Pontosan 1000 km-t bírt ki mindkettő, amíg teljesen elkopott. Én meg agyba-főbe kerestem, miért tűnik el az olaj a motorból. Rendeltem még egyet, az sem bírt ki többet 1000 km-nél. Na, akkor vettem Belcord gyűrűkészletet. Azóta nem fogy az olaj.

Előzmény: 357 Dömötör (244265)
abes Creative Commons License 2 napja 0 0 244266

Ez az utolsó?

Előzmény: 357 Dömötör (244265)
357 Dömötör Creative Commons License 2 napja 0 3 244265

A harmadik pedálos Simsonom eladására készülök, de ahogy elővettem 8 év állás után, nem volt szikra. Pedig 8 éve Kürbitzben mentem vele egy parádézós 30 kilométeres kört.

 


A vevőm itt toporog érte, nagyon tetszik neki.
Persze azért nincs szikra, mert a magszakító kontakt hibás (lett). Ócska utángyártott vacak. Van itthon belőle egy marékkal...
Gondoltam veszek egy újat, az átadást csak kibírja! Beszereltem, de még rosszabb a helyzet, mert a kalapács meg se tud mozdulni, mert a rugó rögzítése annyira méret pontatlan, hogy ütközik a saját üllőjébe!!!!!
De hiába próbálnék máshol jobbat venni, egyszerűen nincs, még a németek is ezt árulják!
Megérett ez népség is már, hogy saját dugájukba dőljenek!
Végül találtam a maréknyi bontott kalapácsom között egy eredetinek látszót, amit az új üllő kis átfaragása után összekombinálva működőképessé tettem. 8 év állás után első pöccre indult.

Már csak azt kell megtalálnom, hogy hol törött el a slussz és a világítás vezeték a blokk és a lámpafej között....   :D))

 

cbx Creative Commons License 2 napja 0 0 244264

egyik-egyetlen :)

Előzmény: D. NAGY (244262)
cbx Creative Commons License 2 napja 0 0 244263

Nem találom különösnek,szoktam én is így motorozni.

Előzmény: csepelzon (244255)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!