Keresés

Részletes keresés

aGazsibácsilótetű Creative Commons License 16 órája 0 0 55320

Az egyetlen értelmezhető emberük most idén párszor megmentette őket.

Előzmény: Attika30 (55319)
Attika30 Creative Commons License 18 órája 0 0 55319

Jorgenson nagyon komolyan berobbant a Visma-ba meg a mezőnybe, szerintem nem kérdés, hogy ő lesz a kapitány a Tour-on HA Vinge nem lesz vagy nem lesz a topon.

Attika30 Creative Commons License 18 órája 0 2 55318

"Imádom" ahogy az egész világ egy kalapban emlegeti Evenepoel-t a Pogacar, Vingegaard, Roglic hármassal miközben elvétve tud konstans jó teljesítményt hozni egy hetes meg háromhetes versenyen. 

 

Egy naposon bárkit legyőzhet, de egyhetesen, háromhetesen meg sem közelíti a fent említett három versenyzőt.

BJ Creative Commons License 19 órája 0 0 55317

A visma kiemelt emberei a svajci korre: Cian, Kelderman, Tulett.

aGazsibácsilótetű Creative Commons License 1 napja 0 0 55316

A svájci kör 6.szakaszát rövidítik az alternatív útvonal se járható a hó miatt, borítékolható hogy ott is lesz bukás , remélem Ati nem lesz benne bevallottan fél tőle nehogy bevonzza.

Attika30 Creative Commons License 1 napja 0 0 55315

Lehet idén lesz a 2021-es Tour visszavágója?

 

Roglic nagyon ígéretes..... ha ő sem akkor kb. senki nem győzi le Pogacar-t (ha nem győzi le saját magát a 3. héten a Giro miatt), Vinge nagy kérdőjel, Evenepoel-ban meg én továbbra sem látom, hogy három hétig képes azon a szinten menni ami a győzelemhez kell, egy-egy napra viszont jó lehet, főleg miután beszedte a szökőhátrányt. A többiek meg két polccal lejjebb vannak Pogacar-nál, ők "biztosan" nem érnek oda.

aGazsibácsilótetű Creative Commons License 1 napja 0 0 55314

Nyilván, nagyon nincs is kit. Csak lassan Jorgenson lesz a megmentőjük minden nagyobb versenyen, vagy bukás vagy szar forma miatt. A tavalyi Vismaba meg lehet be se fért volna.

Előzmény: Mr Reacher (55313)
Mr Reacher Creative Commons License 1 napja 0 0 55313

Most lehet, hogy erősebb. A Tour keretüket a kettőjük közötti pillanatnyi forma nem borítja fel. Mindkettőjüket nevezni fogják.

Előzmény: aGazsibácsilótetű (55310)
Lifeofbrian2 Creative Commons License 1 napja 0 0 55312

Ha Roglics nem esik kel a Touron, akkor jót meccselhet Pogival, szerintem Remco és Vingegard (ha nem egészséges) akkor nem szól bele idén

nscatto1 Creative Commons License 1 napja -14 0 55311

Vlasov konkrétan meghalt azért, hogy Roglic szakasz+sárga legyen. Én még nem láttam az orosz így küzdeni, ami azt jelenti, hogy Roglicért érdemes menni, tudja motiválni a népet.

aGazsibácsilótetű Creative Commons License 1 napja 0 0 55310

Jorgenson sokkal erősebb mint Kuss , ma is látszott, nagyon gyenge most ez a Visma. Azt nyilatkozták Cian semmiképpen nem viszik, lehet a Vueltara tartogatják.

Előzmény: Mr Reacher (55308)
Attika30 Creative Commons License 1 napja 0 0 55309

Teljes fejetlenség, rossz irányba megy a zsűri kocsi és így az egész szökevény csoport is, lehet megállni, megfordulni, visszamenni, de közben a nézők meg mutogatták a versenyzőknek, hogy hello, itt le kellett volna kanyarodnotok :)

Mr Reacher Creative Commons License 1 napja 0 0 55308

Ha Jonas nem indul, akkor Kuss a kapitány (ő nyert már 3hetest). Mellé kell 4 hegyisegéd. Laporte nem az, Benoit véleményes. Uijtdebroeks, Jorgenson, Kelderman, Tulett, és már többen is vannak. Tulett friss hús, a LBL óta nem versenyzett. 

Előzmény: NAR (55304)
aGazsibácsilótetű Creative Commons License 1 napja 0 0 55307

Tim Van Dijke is bukott a ZLM Touron ,feladta - tényleg elfogy a Visma.

aGazsibácsilótetű Creative Commons License 1 napja 0 0 55306

Ayuso nem lesz a startnál , esett is meg még el is ütötte egy másik,  nem kockáztatják.

HPéter1978 Creative Commons License 1 napja 0 0 55305

Biztos, hogy volt valami takony az úton, mert Madouas szerint a szerelők is csúszkáltak.

https://www.cyclismactu.net/news-cyclisme-route-criterium-du-dauphine-valentin-madouas-un-mec-m-a-double-sur-ventre-81965.html

Előzmény: NAR (55301)
NAR Creative Commons License 1 napja 0 0 55304

Uijtdebroeks merült fel, mint aki nem tervezetten indulhat. Az előzetes rajtlistán rajta van Vingegaard, Kuss, Benoit, Jorgensson, Laporte és Tratnik, ehhez biztos hozzájön még Van Aert és akkor meg is vannak nyolcan. Ha Vingegaard nem indul, akkor lesz még egy üres hely, pl. Keldermannak.

Előzmény: ceva_sony (55302)
aGazsibácsilótetű Creative Commons License 1 napja 0 0 55303

Ha arra vagy kíváncsi hogy Valtert indítják-e a Touron, szerintem nem.

Előzmény: ceva_sony (55302)
ceva_sony Creative Commons License 1 napja 0 0 55302

Visma-nak mit jelent a 2 ember kiesése a Tour keretből?

Sok tartalék kártyájuk van még? Vagy esetleg felmerül, hogy a Giro után valakit előre nem tervezetten, emiatt, a Tour-on is indítanak?

NAR Creative Commons License 1 napja 0 0 55301

Ránézésre olyan volt, mintha jégen csúsztak volna (bennem még az is felmerült, hogy olaj került az útra, mert a képek alapján másként nézett ki az út bal oldalán az aszfalt, mint a jobb oldalán (de ezt senki nem mondta)). Ilyen úton nagyjából mindegy, mit csinál a kerékpáros, ha picit is kanyarodni vagy fékezni próbál, azonnal esik. Nem is egymáson estek, hanem egy esett, a mögötte lévő fékezni próbált, ezért esett, a mögötte lévő megint fékezett, stb. Lehet, hogy valaki megijedt a sebességtől és lassítani próbált, vagy valaki kicsit kibillent az egyensúlyából...

Előzmény: Attika30 (55294)
Mr Reacher Creative Commons License 2 napja 0 0 55300

Nem rólad írtam, hanem magamról.

Előzmény: Tompus999 (55299)
Tompus999 Creative Commons License 2 napja 0 0 55299

Na azért azt nem :-) Tegnap lefelé Dobogókőről bőven 60 km/h fölött voltam. 

Előzmény: Mr Reacher (55298)
Mr Reacher Creative Commons License 2 napja 0 0 55298

Én már 35 km/h-nál húzom a féket...

Előzmény: nscatto1 (55297)
nscatto1 Creative Commons License 2 napja -15 0 55297

Bukások:

Keskeny a kormány. Be kellene tiltani ezeket a "aero" keskeny szarokat, mert emiatt van ennyi bukás. Minél szűkebben fognak, annál bizonytalanabb, idegesebb a kormányzás, mert nem lehet megfelelően irányítani a kerékpárt. A keskeny kormánnyal sokkal rángatósabb az irányítás, mivel az egyensúlyozás is nehezebb, sokkal hamarabb szitál be a gép, és sokkal nehezebb a balansz megtartása. Emiatt van ennyi esés, nem a vizes út meg a falevél miatt. Minél szűkebb a fogás, annál kisebb az erőkar, annál gyorsabban reagál az első kerék a kormánymozdulatra, és annál nagyobb a bizonytalanság. 

Attika30 Creative Commons License 2 napja 0 0 55296

Megvan a megoldás, emelkedő tetején mindenki megáll, a saját szerelője odamegy és felrak 2-2 pótkereket előre és hátra, amint kész mehet tovább, a lejtő alján egy másik szerelő leveszi a pótkerekeket, kerékcsere, mint a forma 1-ben, akinek a szerelője gyorsabb ott is lehet időt nyerni, előzni :)

aGazsibácsilótetű Creative Commons License 2 napja 0 0 55295

Van Baarle kulcscsont törés -műtét, Kruijswijk csipőjében tört le egy kis csont pihentetéssel gyógyul ,egyik se mehet a Tourra.

Attika30 Creative Commons License 2 napja 0 0 55294

Most is a mezőny elején nem estek, hátrébb estek, mert ők már gyorsabban akartak menni, hogy elölrêbb kerüljenek, na ez már nem fért bele.

Attika30 Creative Commons License 2 napja 0 0 55293

Ezt nem lehet szabályozni, vagyis lehet, de akkor onnantól nem verseny, hanem túristáskodás. A versenyzők szabályozzák a tempót, senki más, vízes volt..... de tök mindegy, a baszk körön száraz volt, mégis buktak. Teljesen mindegy milyen az út, mennyire meredek (lefelé), mennyire éles a kanyar, mert MINDIG a maximálisan "még belefér"-nél egy kicsit gyorsabban mennek 

 

Ha 200 km nyíl egyenes út lenne 5 sávos autópályán ott is buknának, mert ott is gyorsabban mennének, mint amit elbír a rendszer. Nem nagyon lehet ezzel mit kezdeni, nekik kellene tudni felmérni, más nem tudja helyettük.

aGazsibácsilótetű Creative Commons License 2 napja 0 0 55292

Bennem is felmerült, nem egymásnak mentek neki, külön estek el csoportokban , túl gyorsan jöttek le.

 

Előzmény: Befetető (55289)
Tompus999 Creative Commons License 2 napja 0 0 55291

Neki azért nagy baja nem esett, legalábbis úgy nézett ki

Előzmény: Befetető (55272)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!