Nem fontos, de mindig vannak olyanok, akik kényszeresen rácsatlakoznak az aktuális ügyeletes majomra: "hú, ez kurva jó, megmondta VG is", vagy az ellentéte, "ez a legrosszabb, megmondta VG is".
Azt is el tudom képzelni, hogy "hú, nagy a baj, harminc éve imádom a WIMS-t, de most elbizonytalanodtam, mert még nem hallottam VG véleményét a témában".
igen, igen, de ne feledkezzünk meg a kimunkáltan hangszerelt, a korszerű elektronikai bravúrokat a végletekig fokozó Soft Touch/Raw Nerve-ről, amelyet egy elsöprő koncertverzió tett feledhetetlenné:
"Behind The Wheel (Radio promo edit - very different version 1987) came from my cassette collection that I received in 1987 (Fast Fashion Tape) This (Radio Promo Edit) is different from the original version which was released on December 28, 1987. Probable that this (Radio Promo edit) was intended for the radio, but also especially for the DJ to be broadcast in US or UK clubs. I slowed down slightly from -2,000 because of the speed of the band in the reader which was too fast as often."...
A csere azért nem lehetséges, mert Dave Eignert szív be levegő helyett a koncerteken. Magyarul: el tudom képzelni, hogy sokkal kevésbé érdekli Davet a dobjáték mikéntje, mint az, hogy ott legyen a haver, akiből erőt meríthet.
Egyébként meg a koncertekkel kapcsolatos, főleg a dobokkal kapcsolatos problémákat illetően azon gondolkodtam, hogy esetleg ki kéne próbálni a DM-nak Eigner helyett pl.:
Ahogy a videók bizonyítják, van tapasztalatuk elektronikus zenéhez passzoló dobolásban nagy sztárok mellett. Csak érdekelne, hogy hogyan szólna néhány régi DM szám ezekkel az emberekkel a doboknál élőben.
Ha a DM utóbbi 15 éves stúdiómunkáiról van szó, akkor azt a kérdést érdemes feltenni: Jobb vagy rosszabb lett volna a Memento Mori Marta Salogni és Richard Butler nélkül?