Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bnorci71 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 219982

igen ez a legérdekesebb az egészbe, van benne gyárilag hajtás ahol adna egy "rugalmasságot" az egésznek ennek ellenére eltört...

De hát Mazdának is hamisítottak anyag minőségi papírt éveken keresztül....

Előzmény: cam aro (219981)
cam aro Creative Commons License 10 órája 0 0 219981

mindegy ki csinalja. 

 

az ott eltort, es nem elhajlott. 

ergo.. nem oda valo. 

szvsz ellett basszal.. 

Előzmény: Quattroman (219979)
cam aro Creative Commons License 10 órája 0 1 219980

nem feltetlen. 

ha nincs kotyogas, meg jo is lehet.. egy darabig. 

mindenestre ha nincs tartasa, akkor mar faradt. 

 

tmk* kereten belul en inkabb cserelnem. 

(tervszeru megelozo karbantartas. ) 

vagy par honap mulva bonthatod vissza a porvedoket is. .

Előzmény: violino1 (219978)
Quattroman Creative Commons License 11 órája 0 0 219979

beszállítókkal gyártatnak mindenhol.

Előzmény: cam aro (219975)
violino1 Creative Commons License 11 órája 0 0 219978

Üdv!

Kormánymű porvédőt csere közben vettem észre , hogy az axiál csukló könnyen mozog nincs tartása, lefittyen. Ezért cserére érett?

cam aro Creative Commons License 11 órája 0 0 219977

eszmeletlen turelmed van. :) 

Előzmény: atuc (219974)
cam aro Creative Commons License 11 órája 0 0 219976

mer' a gyari nem lehet elbszval? 

dehonnem... 

Előzmény: Capt.IQ229 (219972)
cam aro Creative Commons License 11 órája 0 0 219975

kraz 255. 

16 tonna. rakomany idonkent 20 tonna fa ronk.

16 liter. 

v8.

6x6. 

 

darus fa szallito volt, a 100 holdas pagonybol kellett ossze csipedni a 100 eves levagott tolgyfakat. 

tokeken keresztul... 

kb 4x hajtottam karikaba az osszekoto rudat (atmero 80mm korul ) mire kapott egy haspancelt. .

langal, pressel lett egyenesitve.. 

egyszer nem tort el.. 

 

a volvo /is/ elfelejtett valamit.. 

nyulos helyre nem teszunk rideg acelt.. 

===

Előzmény: majkel (219971)
atuc Creative Commons License 15 órája 0 0 219974

Van ott fent az a zöld szöveg. Olvasd el.

Előzmény: pytty (219973)
pytty Creative Commons License 17 órája 0 0 219973

Sziasztok! 

r50 mini cooper 1054 mm-es új hosszbordás szijat kéne a helyére tegyem, de mivel szakadás miatt nem láttam az eredeti elhelyezkedését szükségem lenne egy fotóra, vázlatrajzra, linkre stb. ahol jól látható hogyan vezessem a szijat! 

Capt.IQ229 Creative Commons License 24 órája 0 0 219972

Ment az ügy a Volvo Hungáriához.

 

Helyes.

Valszeg ócska utángyártott, vagy MEO utáni selejtből mentett.

Előzmény: majkel (219971)
majkel Creative Commons License 25 órája 0 0 219971

Láttuk mi is.

Valószínűleg a gyártáskor reped meg a hajlítástól.

Vagy csak feszültség maradt benne és az erőhatásoktól indult el a repedés.

Aszonták, ilyet még az életben nem láttak.

Ment az ügy a Volvo Hungáriához.

Előzmény: Capt.IQ229 (219970)
Capt.IQ229 Creative Commons License 25 órája 0 0 219970

Ott a sérülés az ívbelső!

Nagyon erősek a mai szervók. Álló helyzetben vannak ott terhelések.

Ennek ellenére durva, hogy így simán eltörik az a szar.

Előzmény: majkel (219969)
majkel Creative Commons License 25 órája 0 0 219969

A barátom kamionjával történt, Volvo FH.

 

 

Fordult ki egy cég telephelyéről, akkor tört el a kormánygép és a futómű között tolórúd.

Szerencsere csak 20-al ment és egyenesben volt a szerelvény.

A rúd gyárilag hajlított, nem sérült, 1 éve cserélték márkaszervízben.

Khmmm.....

violino1 Creative Commons License 26 órája 0 0 219968

Citroen Xsara 2003 1.6. 16V NFU TU5JP4 benzin.

Előzmény: cam aro (219966)
MárRégenTöröltNick Creative Commons License 26 órája 0 1 219967

 

Igazából azt kellene feltételeznünk, hogy legalább és biztosan kétszer akkora futást kibír a feszítő, mint a szíj. Hogyan veszed észre, ha nem -> elkezdi megenni, és jó, ha sikítozni hallod. Ha nem, csak megeszi, és akkor onnan tudod a kopást, hogy megszűnik a töltés/klíma/akármi. Ha lelkiismeretes vagy, akkor havonta megnézed, hogy mi újság a szíjjal.

Ennél sokkal egyszerűbb és megnyugtatóbb kicserélni.

Régen volt divat (legalábbis nálunk), hogy akkor cseréltük, ha teljesen tönkrement (és esetleg az út szélén, ha volt mivel és mire).

 

Előzmény: violino1 (219965)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 219966

mert  ennél kisebb a terhelés és az elhasználódás. ""

csereben gyengebb is mint a vezerles. 

 

mi valtozott? 

ha egyutt jar , akkor egyutt cseres..""

mi valtozott ? 

 

nyilvan cserelheted kulon is.

az egyiket a magyar m1-en,... a masikat a nemet a3-on.. 

deal.. ?? 

 

 

tipus, evjarat.. egyeb valami jellemzo ? 

na jo.. tizeneve nem megy sokaknak.. 

=============

 

 

 

Előzmény: violino1 (219965)
violino1 Creative Commons License 1 napja 0 0 219965

A vezérműszíj csere esetén a feszítőt a vezetőt és a vízpumpa is együtt cserés. 

Azért kérdeztem a hosszbordás szíjnál  a feszítő és a vezető együttes  cseréjére, mert  ennél kisebb a terhelés és az elhasználódás. 

Előzmény: cam aro (219964)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 2 219964

nyilvan,..

ha egyutt jar , akkor egyutt cseres.. 

 

egyebkent te tudod mirol beszelsz.. en nem. 

en csak valaszolok. 

good droid. 

Előzmény: violino1 (219963)
violino1 Creative Commons License 1 napja 0 0 219963

Akkor a szíjjal együtt cserélni, mert annak is kb. 80.e. km a csere-intervalluma.

Előzmény: cam aro (219957)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 6 219962

minusz 1.. mire ??? 

 

kuldj egy szamla szamot. 

kuldok penzt egy karton kobanyaira. 

..legyen vegre egy jo napod is.  

=====================

Előzmény: cam aro (219961)
cam aro Creative Commons License 1 napja -1 2 219961

zsir uj gyari motor. 

nem motor baja van.. szivo oldalon van a retek benne. 

(az se sok.. de... ottvan aminek nem kellene.. )

 

ha logikusan probalom nezni, akkor bealltak jaro motorral egy sikkoszoru ele, > es nem mukodik a  legszuro. 

ha nem logikusan, akkor meg nem tudom.

ott az a rakat spem.. isten tudja honnan..

lehet szabotazs is..sokat fizettek erte.. 

 

rovid. 

a faszomsetudja.. :)

Előzmény: mica-r (219959)
cam aro Creative Commons License 1 napja -1 2 219960

jol tetted. 

sot, gratulalok hozza.. :)

 

nalam is a csere a szandek, de en csak tobb napsutest szeretnek . 

olasz, spanyol.. fckt tudja.. 

(jo volt ez itt, enyhe tel, enyhe nyar. .reggeli 'takarito' esok.. azt sunny..

de 3-4 eve inkabb esos lett.. mar most teli a fszm vele.. 

Előzmény: gesszti (219958)
mica-r Creative Commons License 1 napja 0 0 219959

felújított motor?
Vagy már a gyári új sincs kitakarítva?
:-)

Előzmény: cam aro (219950)
gesszti Creative Commons License 1 napja 0 0 219958

Én 17 év után otthagytam az irodát, és gépgyártást. Elegem lett a .... főnökökből. Most füvet nyírok, kiskertet szántok, meg krumplit, és gyümölcsöt termesztek. Télen meg madáretetőt gyártok. A gyomorgörcsöt lecseréltem a természetre.

Előzmény: cam aro (219956)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 1 219957

80e km. 

 

Előzmény: violino1 (219955)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 1 219956

meg itt.. 

 

Előzmény: gesszti (219954)
violino1 Creative Commons License 1 napja 0 0 219955

Üdv!

Hosszbordás szíj feszítőnek és görgőnek hány km a cserei-ntervalluma?

gesszti Creative Commons License 1 napja 0 0 219954

Nagyon határozottan bírta a 100 nm-t.  (és szétszedésnél az ütőkulcs 150 Nm-re állítva nem mozdította meg a csavarokat)

Köszönöm a választ!

 

Rég jártam erre. Odaát vagy még a szigeten?

Előzmény: cam aro (219952)
gesszti Creative Commons License 1 napja 0 0 219953

Szerelő szemmel segítsetek nekem legyetek szívesek.

 

Pajero Sport 1 - 2002. Mindennapi munkára használom. 99%-ban lóg mögötte egy 2 tonnás pót valamilyen géppel. 2 tonnánál nem nagyobb össztömeggel.

Pajerot le kellene tennem egy kis kaszni felújításra, de a munka nem állhat meg. A gépeket valamivel vinnem kell. Mondjatok nekem ötleteket, hogy milyen autót lenne érdemes vennem, ami fenntartható még egy 5-6 évig értelmes költséggel. Nagy elvárásaim nincsenek. 4x4, vagy hátsó hajtás difizárral. Legalább 2 tonnás horog, legalább 3 személy, nem túl lepusztult kinézet. Nem baj, ha öret. 70 km/h-t tudjon stabilan menni, többet futóval úgy se illik.

Egyszerű szerkezet kell, hogy a lehető legtöbb szervizt magam el tudjam rajta végezni. Sok pénzt nem akarnék rá áldozni, hiszen "B" verziónak kell. Platós kisteher, pickup,  zárt busz, terepjáró, vagy valami.

 

Kistraktort, és árokásót kell legtöbbször cipelni. 1,3-1,4 tonnás súly mindkettő.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!