Keresés

Részletes keresés

befaster Creative Commons License 21 órája 0 0 89674

Nagyon köszi!

Horpa1 Creative Commons License 21 órája 0 0 89673

1200 GSA kormány ahogy most áll nekem 117 cm álló helyzetben, futómű normál állásban

Előzmény: Horpa1 (89669)
befaster Creative Commons License 26 órája 0 0 89672

Igen, de még mindig bizonytalan a dolog.

 A gsa,  kinti, 2016os,   az eladó sürgeti.

Az enyémre is lenne vevő, de hiszem ha kézben a pénz, de legalább  ez megnézte.

A d.o.h.c t legszívesebben megtartanám, szóval még. Indigó hiányzik a löket, hogy billenjen a mérleg.

Előzmény: Stenmark1 (89670)
befaster Creative Commons License 26 órája 0 0 89671

Köszönöm 

Előzmény: Horpa1 (89669)
Stenmark1 Creative Commons License 27 órája 0 0 89670

Szia

 

Évekig szállítottam vizes Gs-t Ford Transitba, igaz nem Gsa, de szerintem befér, mert kb 2 cm-vel magasabb csak. Tükör nélkül a GPS tartó a legmagasabb pont, a plexinél csak a lapot kellett leszedni. Horpa majd leméri, az a biztos.

Most a Dohc Gsa-t szállítom, az is simán befér, tükör és plexi nélkül, és a Gps tartó keretet kell előre billenteni.

 

Akkor ezek szerint elszántad magadat a cserére, milyen színű és évjáratú lesz?

Látom levitted a Dohc árát, ha marad alkatrész, írd meg mi van hozzá, ami a GSA-hoz is jó.

 

 

Előzmény: befaster (89668)
Horpa1 Creative Commons License 30 órája 0 0 89669

Szia befaster,

 

du. lemérem neked, de műszerfal / Connectivity magassága is kelleni fog, ha a kormányt lebuktatjátok az lesz a következő ami határol, persze a plexi és annak szerkezetének leszerelése után.

Előzmény: befaster (89668)
befaster Creative Commons License 1 napja 0 0 89668

Szeretnék vizes gsa tulajt  megkérni, hogy mérje már meg nekem a gsa kormányvég  magasságát. 

Furgonba kéne berakni  csak nem tudjuk be férne -e.

Tehát a magasság érdekelne .

Köszi 

LoviKris Creative Commons License 4 napja 0 0 89667

Köszi!
A himba lógás nem tudom ,hogy nézte e a szerelő. 
Lehet egyenlőre jegelem a dolgot a következő olajcseréig. Ha nem változik a hangja nem érdekel.

Előzmény: cliffgreen (89666)
cliffgreen Creative Commons License 5 napja 0 0 89666

Igen, én is erre gondoltam. A leírás alapján könnyű  ellenőrizni, neked melyik van: 17-es hatlapfej a régi, 15-ös az új. Itt is csak azt írja , a régi leállításkor elengedi az olajat, ez meg nem, tehát az indításkori becsörgést oldja meg. Ettől eltekintve nem ismerek problémát a lánchajtással. Az 1150-es bescsörgésére is csak azt írták, hogy idegesítő, de nem okoz bajt.

 

Ha most nem azt hallod, amit az 1150-en, akkor ennek szerintem nincs baja és ez már az új, ennyi pénzt nem érdemes elkölteni rá.

 

A szelephézagnál a himbák axiális játékára ránéztetek?

 

Előzmény: LoviKris (89665)
LoviKris Creative Commons License 5 napja 0 0 89665

Erre a gondoltam. : https://bmwpartsguy.com/products/cam-chain-tensioner-upgrade-left-side-bmw-hexhead-oilhead-11-31-7-688-629-11-31-7-656-922-enduralast-camtensioner629?_pos=1&_psq=cam%20ch&_ss=e&_v=1.0&utm_medium=product_shelf&utm_source=youtube

 Vagy ez hülyeség?
Volt 1150 em ott inditáskor csattogott, még emlékszem rá. Ez most nem olyan.
Ma mentem vele egy hosszabbat, lehet már nem is hallom. Asszony szerint csak túlaggódom :)
Arra is gondoltam , hogy csapágyas a motor. De akkor nem csak a bal oldalról hallanám.
Kopogásos égésről még videóm is van, 1150 essel terhelve becsörgött. 
Szelephézag, szinkron rendbe, most volt állítva.

Előzmény: cliffgreen (89663)
HorváTH 69 István Creative Commons License 5 napja 0 0 89664

Így működik a gyakorlatban a BMW ASA-váltója - Meggyőző erények - SportMotor.hu

 

 Kinek kéne ? És kinek nem !? Nekem például kéne , csak nem GS-ben , hanem inkább egy RS-ben . 

cliffgreen Creative Commons License 5 napja 0 1 89663

Így látatlanban nem tartom valószínűnek, hogy a láncfeszítő okozná a problémádat...

 

A lánccal kapcsolatban csilingelő hangól még nem hallottam, jellemzően kereplő, reszelő, zörgő, csörömpölő - elég kellemetlen és hangos zajkavalkádot ad. Nehéz leírni. Jellemzően indításkor - 1-2 másodpercig, míg fel nem épül az olajnyomás. Az 1150-nél a bal oldali csinálja ezt melegen, mert az lefele lóg, kifolyik belőle az olaj. Hidegen nem hallom, hogy megszólalna, melegen meg csúnya hangja van indítás után egy másodpercig.

Az 1200-esé már ehhez képest fejlesztett, ott ezt megoldották, pótalkatrészként az 1150-hez is azt árulják. Nem tudom, abba épült-e régi fajta egyáltalán? Vagy mihez képest lenne upgradelt? 1200-vel nem vagyok képben, mikor jött be az új feszítő?

 

De ez nem csilingelő hang és nem folyamatos.

Csilingelésről én kopogásos égés kapcsán hallottam, nagy fordulaton és terhelésen csilingelhet, kisebb fordulaton csörög inkább.

De a leírásodból nem derül ki, hogy milyen körülmények között hallod.

Ha alapjáraton is hallatszik, akkor egy sztetoszkóppal érdemes hallgatózni, ha az nincs, akkor egy csavarhúzóval vagy fém pálcával (pl. a feszítőnek nekitámasztani a másik végét a fül mögötti csonthoz) . Ezzel végig lehet hallgatózni a motort, hol erős és kifejezett a zaj.

 

Az indításkori felcsörgést leszámítva már az 1150-nél sem volt probléma tudomásom szerint a lánchajtással, nem itt keresném a hibát. Egy felhigult olaj máshol okozna elsőként problémát, a feszítő már alapjárati olajnyomásnál elhallgat, nemhogy emelt fordulaton.

 

Előzmény: LoviKris (89661)
T1OK3 Creative Commons License 6 napja 0 0 89662
Előzmény: LoviKris (89661)
LoviKris Creative Commons License 6 napja 0 0 89661

Sziasztok!

K25 ös gs hez szertnék bal oldali láncfeszítőt, uprgadeltet venni. Itthon árulnak ilyet? Van valakinek öltete honnan vegyem meg? 
Az lehetséges, hogy az olajam szar volt, vagyis sokáig használtam, vagy csak felhigult, azért a láncfeszítő nem tette a dolgát, és menet közbe melegen csilingelő hangott adott?
Ledobtuk az olajat , már sokkal jobb, lehet már nem is szól csak már én hallom bele.
Ezért gondoltam a bal oldali feszítő cseréjére. Biztos ami biztos.

drungvari Creative Commons License 2024.05.21 -3 3 89660

Eladó kihasználatlanság miatt egy BMW R1200 GSA, DOHC, Triple Black. 2012. 06. havi, 118.000 km.  

Gellén Művek által karbantartott. 

Akkori Full extra. Három gyári alumínium doboz. Gyári Akrapovic kipufogó műbizonylattal, kormány kiemelő. Hyperpro progresszív rugók, kormány lengés csillapító. Plusz szelepfedelek, alsó bukócső. Vadonatúj Continental tkc 70 gumik. 

 

4.000.000.- Ft.-

 

R100 Creative Commons License 2024.05.20 -1 4 89659

Ma délután mielőtt eláztunk:

 

HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.05.20 -1 0 89658

Gondolom ,még sokáig lehet kapni használt előző modelleket . Én sem szívesen vennék "lapostévés" K16.ost . Nem mintha ez a veszély fenyegetne...

Előzmény: Lbx (89657)
Lbx Creative Commons License 2024.05.20 -1 0 89657

Köszi!

 

Minél többet nézem, annál inkább nem tetszik ez a kasztni. Nem is a fényszóró, az legalább egyedi. De oldalról semmi vonzót nem fedezek fel benne. 

Sajnálom a "régi stílust", nekem hiányozni fog...

 

Előzmény: Stenmark1 (89655)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.05.20 -1 0 89656

Bocs, a beillesztés nem sikerült!

 

Szóval itt: https://www.facebook.com/groups/bmwr1300gs/ A kommentek között van Phil Seven hozzászólásában, hogy R 1300 GSA lesz a név, és még nyáron bemutatják, talán a garmischi Bmw napokon.

Előzmény: Stenmark1 (89655)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.05.20 -1 0 89655

Némi info az R 1300 GSA-ról

 

 

Amúgy a simáról van egy új teszt, hátha valaki még nem látta: https://www.youtube.com/watch?v=cLUeJ-S7ez0&t=729s

Hát igen, a legnagyobb előrelépés a csendesebb motor, és a süllyesztett futómű, amivel szélesre tárják a kapukat. A lámpát majd megszokjuk :-)

 

Jó motorozást mindenkinek!

Dr.Mabuse Creative Commons License 2024.05.19 -1 0 89654

rumnál ennyi maradt a béjemwéből

T1OK3 Creative Commons License 2024.05.19 -1 0 89653

Én egy KTM-re raktam VICMA márkájú műanyag gyorscsatit (ugyanaz a rendszer mint a BMW), ránézésre minőséginek tűnt, beszerelve viszont ömlött belőle a benzin.

Úgyhogy azt a márkát kerüljétek!

kroni1 Creative Commons License 2024.05.19 -1 0 89652

Amit linkeltél az 8mm-es és egyenes, abból nekem CPC van a motoron.

 

Amiről én feltettem a képet az teljesen más, az 90fokos és 6mm-es, ez az átmenő tömlőhöz van Adv motorokon. Én ilyet nem nagyon találtam másnál, ezt USA- ból rendeltem és érzésre nagyon jó minőségű, szerintem nem kínai gyártás. A fenti hozzászólásomban ott a linkje, azon azt irják hogy Made in the USA

 

 

Előzmény: rfc (89649)
tcaoe Creative Commons License 2024.05.18 -1 0 89651

Ja bocs, most nézem, hogy a Polo is Steint árul már. Na azt pont az, amit lentebb említettem. Ennek a belső átmérője 0,9 mm-rel szűkebb, mint a CPC-é, azaz 5,5 6,4 helyett. És már a CPC fém csatija is határeset, ha nem GS-en van, egy RT-re pl. kevés.

Előzmény: tcaoe (89650)
tcaoe Creative Commons License 2024.05.18 -1 0 89650

A Polo is kínait árul, a Stein meg semmit sem árul, ami jó a BMW-khez benzincsatlakozónak.

Előzmény: rfc (89649)
rfc Creative Commons License 2024.05.18 -1 1 89649
Előzmény: kroni1 (89647)
Mortoff Creative Commons License 2024.05.18 -1 0 89648

A számom tudod, szólj, ha kell. 😉

Gyárit ne vegyél, mert félkemény és sokat elvesz a helyből.

 

Előzmény: hamvasat (89646)
kroni1 Creative Commons License 2024.05.18 -1 0 89647

Van 1150GS Adv-hoz egy 90 fokos gyorscsati párom feleslegben, ami nekem nem lett aktuális mire nagynehezen vámkezelés, stb. után közel 2 hónap alatt megérkezett. :)

 

 

Nem tudom érdekes lehet-e esetleg valakinek, de ha igen akkor telefonon szerintem biztos meg tudunk egyezni egy árban: húsz 388 ötezernégy.

 

 

hamvasat Creative Commons License 2024.05.17 -1 0 89646

Mortoff!

 

Nagyon kedves Tőled. Ha nem jutok dűlőre vagy nem tudom beszerezni a túráig, akkor elfogadom a felajánlást.

 

Köszönöm

Előzmény: Mortoff (89645)
Mortoff Creative Commons License 2024.05.17 -1 0 89645

Kolcsonbe szívesen odaadom az enyémet.

Előzmény: hamvasat (89644)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!