Keresés

Részletes keresés

T1OK3 Creative Commons License 15 órája 0 0 89642

Köszi!

Előzmény: befaster (89641)
befaster Creative Commons License 16 órája 0 0 89641

Nem.

Előzmény: T1OK3 (89636)
tibizizi Creative Commons License 27 órája 0 2 89640

Ja, igen! Egy picit hosszabb lett az út, amin mozog, de alig észrevehetően. Viszont így az üres fokozatot sem kell keresgélni. A felszereléséhez kell egy kis szókincs, mert amúgy sincs sok hely. Tegnap nyüstöltem kicsit. Úgy döntöttem, hogy marad, mert nagyon tetszik. Csizmában szinte észre sem veszed a fel-le váltást, utcai cipőben meg sokkal kellemesebb, mint előtte. Nem egy csodaszer, a kapcsolás hangjait nem tünteti el, viszont kényelmesebb lett. Itt áll a sógorom Varaderoja a garázsban. Össze is hasonlítottam a kettőt. Így már nincs is különbség a váltók között. Az este még kapott egy kis faceliftet.

Előzmény: cliffgreen (89637)
tibizizi Creative Commons License 27 órája 0 1 89639

Úgy bizony! A gyorsváltó kapcsolójára szereltem. 5 milis alumínium lemez, 3 db 4-es csavar, 6 db 4-es alátét /hézagolás/, egy 8-as csavar /hatlap is jó, elfér/ és egy 8-as anya. A gyári gömbfejet átraktam a lemezre úgy, hogy menetet faragtam bele, majd a végére egy kontraanyát tekertem.

Előzmény: cliffgreen (89637)
Horpa1 Creative Commons License 1 napja 0 0 89638

Matrica🤗

Előzmény: T1OK3 (89636)
cliffgreen Creative Commons License 1 napja 0 0 89637

"A vajpuha váltó titka."

"Hondás lett. Nagyjából jobb, mint a sógor Varadero váltója. Kb.15 miliméterrel hosszabb a kar."

 

A fébykép alapján nem teljesen világos, de jól gondolom, hogy az alkatrészkatalógusban 1-essel jelzett karra szereltél egy alulemezt, amin nagyobb sugáron van a gömbcsukló?

A 13-as jelű gömbcsukló helyett van a süllyesztett fejű imbuszcsavar, a 3 keresztfejes meg kívülről támaszkodik a karra, elfordulás ellen?

Tehát kisebb erővel, de hosszabb úton jár a váltókar?

 

 

Előzmény: tibizizi (89633)
T1OK3 Creative Commons License 1 napja 0 0 89636

2009-es F800 GS műszerfaláról el lehet tüntetni a szerviz kijelzést célműszer nélkül?

tabbika79 Creative Commons License 1 napja 0 0 89635

Sziasztok.2009es r1200gs hez keresnék komplett küllős felniszettet. Akinek van írjon. Köszönöm.

tibizizi Creative Commons License 2 napja 0 0 89634

Hondás lett. Nagyjából jobb, mint a sógor Varadero váltója. Kb.15 miliméterrel hosszabb a kar.

tibizizi Creative Commons License 2 napja 0 0 89633

tibizizi Creative Commons License 2 napja 0 0 89632

A vajpuha váltó titka.

ArchieGS Creative Commons License 3 napja 0 0 89631

Követek pár magyar motoros youtubert, de nekem a hiteles tesztelő kb Simon Hargreaves, aki leginkább a Bennett's Bike Social csatornáján, ritkábban a saját Front End Chatter csatornáján tesztel. Van podcastja egy cimborájával ugyanezen a néven. Itt egy példa: https://www.youtube.com/watch?v=qD-OkIQR0kU

Előzmény: bacus (89627)
HorváTH 69 István Creative Commons License 3 napja 0 0 89630

Nagyon jól teszed . Ebből is látszik , hogy te rutinosabb vagy nálam ! 

Előzmény: kiss_atti (89629)
kiss_atti Creative Commons License 3 napja 0 0 89629

Nem vagyunk egyformák...

 

Ha "el akarok gyorsulni", akkor 60-ról azt kettesben teszem, nem hatosban...

:-))))

Előzmény: HorváTH 69 István (89621)
Stenmark1 Creative Commons License 3 napja 0 0 89628

Köszi a híreket az 1300 Gs-ről!

 

Azt hiszem nem erőlködök ezek után, a próbával sem. Talán az új adv fogyaszthatóbb lesz, nem mintha mostanság lenne fölös 10 + millióm, így marad a nyálcsorgatás. Addig is élvezkedek a Dohc Gsa-val, aminek alig esik mostanság az ára. Nemrég láttam egy videót róla, és az csak megerősített, hogy megtartsam. Íme: https://www.youtube.com/watch?v=gdL-m6KHSf4

 

Jó motorozást mindenkinek!

Előzmény: bacus (89625)
bacus Creative Commons License 3 napja 0 0 89627

De ki a hiteles motor tesztelő? Mert én azt látom, hogy olyan emberek csinálnak (tele a yt) teszteket, akiknek adott típussal, de még más típusokkal SINCS tapasztalata.

 

A rider13 tulaja (?) is csinált tesztet az 1250-esről talán fél éve:

1. minek?

2. magyarázta, hogy végre !!! egy oldalon van az irányjelző kapcsolója. Végre !

 

Na én akkor állítottam meg a tesztet és írtam a videóhoz, hogy nem kéne mindenkinek tesztelni. Mint magánember, rendben van, de céges yt csatornára, szerintem inkább ciki feltenni egy ilyet.

 

Nem különösebben kedvelem Dodort, de ha már valaki motort tesztel, akkor az legyen ő.

Előzmény: kiss_atti (89620)
tibizizi Creative Commons License 3 napja 0 0 89626

Meg azt, hogy: Vigyázzatok szar a fék! Nagyon fog.

Előzmény: Kevin (89618)
bacus Creative Commons License 3 napja 0 0 89625

Az az újságíró,  aki megengedte,  hogy probálgassam az 1300gs -t, szombaton még Bajna-Hereg vonalon próbálgatta szombaton a motor. 

 

Ezt írta: "Egyik kanyarnak kicsit nagyobb lendülettel álltam neki a kelleténél, így kicsit jobban megtapostam a hátsót, akkor már belefékezett az eleje is, le is dobott az ívről...(amúgy ha csak kicsit fékeztem a hátsóval, akkor nem éreztem hogy beleszól az első fék is)"

 

Ha ez így van,  az szerintem baj :(

Előzmény: tibizizi (89613)
-Mosquito- Creative Commons License 4 napja 0 0 89624

Ezt a Balassagyarmati Mol kútnál mondta azt hiszem. :) Nem kő komolyan venni. 

Előzmény: Kevin (89618)
HorváTH 69 István Creative Commons License 4 napja -1 0 89623

Lehet hogy 80-ról ! Nem tudom . Ez csak egy fajta összehasonlítás volt . Engem igazából nem érint a dolog , mert ugyan rendszeresen megyek 6.-ban 60-al , de nem szoktam erős gyorsításokat csinálni . Ezért fel sem tűnt a különbség . De mivel nem szeretek váltogatni , ezért fontos a motor alsó fordulati nyomatéka , abban viszont jobb a sorhatos . 

Előzmény: tcaoe (89622)
tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 1 89622

Az, hogy melyik hogy indul meg hatodikban hatvanról, ezeknél a teljesítményeknél csak áttétel kérdése, így bármelyik lehet jobb ebben. Hogy utána mi történik, az teljesen más dolog.

(Nem teszem fel a kérdést, hogy egyáltalán minek hatodikban hatvanról elindulni, ha van egy motoron működő sebességváltó, biztosan nagyon fontos gyakorlat.:))

Előzmény: HorváTH 69 István (89621)
HorváTH 69 István Creative Commons License 4 napja -2 0 89621

Érdekes dolog , de cseréltem a haver R1250GS-ével , és azt mondta , hogy a K16-osnak vissza kell váltani előzésnél , még a Boxernek nem . Én is kételkedve hallgattam , de aztán kipróbáltam , és tényleg ! 60-ról , 6.-ban , a Boxer jobban elgyorsult ! A Pánnal nem hasonlítottam össze , ezek után , kitudja !? Még igaz is lehet...

Előzmény: kiss_atti (89620)
kiss_atti Creative Commons License 5 napja 0 1 89620

Én addig bírtam,

 

amíg el nem hangzott, hogy a Pan EU-nak alul nagyobb nyomatéka van, mint a K16-nak, és jobban "megindul".

:-)))

 

Innentől kezdve a megfelelő tesztelői komolyság és hozzáértés megítélésre került, így az időm pazarlása befejeződött.

:-)

Előzmény: tibizizi (89614)
kiss_atti Creative Commons License 5 napja 0 0 89619

Ittam az

 

ember szavait !!!

 

Igaz, azóta én is a "Szegény Ember Goldwingjén" ( - magyarul: SZEG-en) :-)   ülök, de ez mit sem von le 

Komlós Atti ( tulajdonos/ügyvezető, Honda Dream) akkori szövegéből..

 

Nyugi, ő is humornak szánta, de Te nagyon mellre szívtad - szerintem feleslegesen.

:-)))

 

Előzmény: Kevin (89618)
Kevin Creative Commons License 5 napja 0 2 89618

A homdások èrdekes brigád. A K1600-omra azt bírta mondani az egyik éleselméjű, hogy a szegény ember Gold Wingje …

Előzmény: tibizizi (89614)
HorváTH 69 István Creative Commons License 5 napja 0 2 89617

Nem igazán volt egy nagy valami . Néhány kastélyt , várat néztünk meg . Esztergomi indulással , először Szlovákiai Szomolány várában sétáltunk egy keveset , onnét a Lednicei kastélyhoz mentünk , ott is nagy séta a parkban , és megnéztük az üvegházat . Onnét pedig a Cseski Budejovice melletti szállásunkra . Mondhatnám azt is , hogy lementünk a térképről , mert egy olyan településektől messzi helyen volt , ahova egyre keskenyebb , a végén már csak egy szűk sávos út vezetett... Második napon , Cseski Krumlovba voltunk elsőnek , körbe sétáltuk az öreg város részt , és a várat , majd Hluboká kastélyához mentünk . Ott sajnos , vagy szerencsére , épp renoválási munkák voltak , így nem a leg szebb formáját mutatta a környezet . A harmadik napon , rövid úton , kényelmesen , sokszor megállva haza...

Előzmény: kiskerék66 (89616)
kiskerék66 Creative Commons License 5 napja 0 0 89616

Szia!

 

Egy pár szavas útvonal leírást tudnál adni?

Köszönöm!

Előzmény: HorváTH 69 István (89615)
HorváTH 69 István Creative Commons License 5 napja 0 6 89615

Ja ! Régebben láttam én is a videót , hozzá is szóltam.... Azóta ugye , a 3-bol 2-nek , már K16-osa van .

 

És itt van néhány újabb kép , egy 3-napos Csehországi motorozásról ! 

Előzmény: tibizizi (89614)
tibizizi Creative Commons License 5 napja 0 1 89614

Szia István!

 Nemrégiben ezeket oltottam a jútyúbon. Hondás brigád "tesztelt" béjemwéket. A stílus önmagáért beszél. Amúgy kár értük, mert értelmes fickóknak tűnnek, csak eleve azzal a szándékkal mentek, hogy fikázzák a motorokat.

 

https://www.youtube.com/watch?v=y5hGjgHxOOo

olvas el a kommenteket.

Előzmény: HorváTH 69 István (89592)
tibizizi Creative Commons License 5 napja 0 0 89613

Szia bacus!

Értem az aggodalmadat a kombinált fékkel kapcsolatban, viszont biztosan van abban a motorban dőlésszög érzékelő.

Azt meg tuti, hogy összehangolták a fékkel rendesen. Szerintem simán szűkitheted az ívet enyhe fékezéssel szükség esetén, mert ledöntött motornál biztosan nem adagol előre fékerőt.

Előzmény: bacus (89610)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!