Miután mindenféle rendszámmal foglalkozó topic-kal találkoztam, de olyannal nem ami az 1990 előtt kiadott rendszámokkal, azok történetével foglalkozik, vettem a bátorságot, egy ilyent nyitni.
Arra kérem az ide írókat, az általuk feltett rendszámokkal kapcsolatban a lehető legtöbb információt, képet, évjáratot tegyék fel.
Az,hogy Mercedes,az elég egyértelmű, Szerintem már V8-as turbo,akkor 1933-asra tippelnék,de lehet,hogy még a régi V10 szívó,akkor 1932,bár azoknak még nem nagyon volt spoiler a homlokfal két szélén. A 1933 itt nem évjáratot jelöl,hanem a vontató típusát. 19 tonna megengedett együttes tömeg, 330 lóerő.
Gyári munkások motorkerékpárjai az Ózdi Acélművek előtti parkolóban, 1971. május:
EG-19-60
NC-65-02
KP-78-97
OH-16-##
A bal szélen levő motoré nem olvasható, viszont van itt még csehszlovák rendszámú motor is, ha jól látom. Talán egy átingázó felvidéki munkásé valamelyik határ menti településről.
1990 februártól-augusztusig Kaposváron a füredi 2 laktanyában voltam sorkatona , az általam vezetett ZIL 157-es nyergesvontató rendszáma: HV 38-02,a félpótkocsi rendszáma: HX 34-52 volt. Krug rakétaszállító. Fénykép sajnos nincs róla.
A prototípus ikarus 282 miért kaphatott új rendszámot, mikor újra állomanyba vette a BKV?GC 96-10 volt az 1. rendszáma,majd visszavette az Ikarus valami gond volt a kocsival, és 1977.augusztus 5 én már GC 96-17 rendszámon állt forgalomba.(BKV nál)
Egyébként 1980 ban megint visszakerült az Ikarusba,utána nem tudni mi lett vele
Van aki tudja?
A későbbi 282 esek a BKV tól többnyire a Szabolcs volanhoz kerültek
Volanbusznál is volt ex BKV s 282.
Sajnálom hogy jóval születésem előtt kihalt a típus, pécsen maradt legtovább forgalomban, 1979 töl 1994 ig.Akkoriban nem volt akkora divat 15 évig járatni buszokat.A többi 282 is 8-9 écet ment átlagban.
A BKV BU 06-71 e volt a cégnél az 1., ami elérte a 20 évet