Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gordon Zsigmond Creative Commons License 20 perce 0 1 64520

NF-55-46 (FMR KR200 Kabinenroller)

UX Creative Commons License 7 órája 0 2 64519

Vállalati gépkocsik a győri ÉGÁZ irodaháza előtt 1968-ban:

FC-83-20 (UAZ–452), AT-17-18 (Warszawa 223), AT-17-17 (Polski Fiat 125p).

(magánarchívum)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 15 órája 0 3 64518

UE-25-88 (Polski Fiat 125p)

scsabi Creative Commons License 15 órája 0 0 64517

köszönöm!

Előzmény: Gordon Zsigmond (64512)
norbee2.0 Creative Commons License 18 órája 0 0 64516

OFF
Köszönöm a részletes válaszokat! A mozdony megvolt, hogy békéscsabai, de a helyszín ismeretlen volt, azt hittem Ludad, vagy egyéb elpusztult épület. Úgy látom, kiállítás üzemel ma az állomás helyén. 
ON

Előzmény: Desgrévres (64515)
Desgrévres Creative Commons License 21 órája 0 4 64515

 

A kisvasúti állomás Kaszaper. A képen levő Mk48-2032 psz. mozdony 1961-ben került Békéscsaba átrakó kisvasúti telepállomásra és 1963-ig szolgált ott, a Békéscsaba átrakó - Békéssámson vonalon. Közbenső állomás volt Kaszaper, ahol e vonalat keresztezte az Orosháza átrakó - Mezőkovácsháza átrakó kisvasútvonal. Hogy a két vonal állomása közös legyen, Békéscsaba felől a pálya bekanyarodott a másik vonal pályájához, délkeleti irányba Mezőkovácsháza felé, majd szükséges volt, hogy a mozdony körüljárja a szerelvényt, mert irányfordulva délnyugati irányba ment tovább a pálya Békéssámsonba. 

 

 

Mellékelve térképrészlet, hogy könnyebben érthető legyen. Északkeletre Békéscsaba, Délkeletre Mezőkovácsháza, Délnyugatra Békéssámson, Északnyugatra Orosháza. A fotón levő mozony gépes orrával Mezőkovácsháza felé áll, 1963-ban átkerült Sárospatak átrakóra.

 

Előzmény: gugorahajni (64496)
toto92 Creative Commons License 24 órája 0 2 64514

https://kisvasut.hu/jarmulista/view_jarmu.php?kbk=2488,2055&i=812

 

Eszerint vagy az Aflöldi kisvasút vagy a Hegyközi kisvasút vonalán készülhetett a fotó.

Előzmény: norbee2.0 (64513)
norbee2.0 Creative Commons License 24 órája 0 0 64513

Tahitótfalura tippelnék a híd kapcsán. A kisvasúti átrakó viszont szabad a gazda.

Előzmény: gugorahajni (64496)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 27 órája 0 1 64512

Szíriában.

 

A kép a Gamma Művek Ipartörténeti Szakgyűjteményéből való.

Előzmény: scsabi (64510)
trizs77 Creative Commons License 28 órája 0 1 64511

Algériában biztosan.

 

Ex osztálytárs apukája volt az egyik "lakója".

 

Valószínűleg máshol is.

 

Vízkutatáshoz szükséges geofizikai mérő kocsi.

 

 

Előzmény: scsabi (64510)
scsabi Creative Commons License 1 napja 0 1 64510

És a kérdés, hogy hol dolgozott ez az autó, mert ez aligha itthon készült kép.

Előzmény: Gordon Zsigmond (64509)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 1 napja 0 3 64509

PRÓBA 21-91 (Tatra 148, Geofizika felépítmény)

trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 2 64508

Milyen jókat lehetett aludni ennek a hátsó űlésén..................:-))

Előzmény: Gordon Zsigmond (64507)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2 napja 0 3 64507

JA-66-99 (FSO Warszawa 223)

(Fortepan 281535)

 

triplaharom Creative Commons License 2 napja 0 1 64506

Az a két gyalogos, nem biztos hogy olyan nagy szöröncsének tarthatta az esetöt ... 🤔

Előzmény: trizs77 (64505)
trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 2 64505

Amikor volt  mini taxi Budapesten (1969) akkor egy ifjú ellopott egy ilyen Zastava 750-t mert a hölgy (sofőr) benne felejtette a kulcsot az Engels téri drosztról.

 

Nem jutott sokáig, mert ASTORIA gyalogos aluljáróba lezúgott vele a lépcsőn.

Jogsija nem volt.

Szerencsére csak két gyalogost ütött el, de azok is megúszták ilyen-olyan törésekkel.

 

Előzmény: apron64 (64503)
mados Creative Commons License 2 napja 0 0 64504

Vajon a bal hátsó defekt miatt sikerült összehozni a hívatlan látogatást????

Előzmény: apron64 (64503)
apron64 Creative Commons License 2 napja 0 3 64503

CX-85-61  /Zastava-750 látogatása a XVI. kerületi Batthiány utcában./

(Helytörténeti gyűjteményből.)

 

Gordon Zsigmond Creative Commons License 3 napja 0 2 64502

IC-15-33 (Trabant 601) & SG-92-28 (Żuk A-11) & BF-23-95 (Lada 1500)

(Fortepan 66966)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 3 napja 0 2 64501

IE-04-05 (Škoda 100)

(Fortepan 284190)

Desgrévres Creative Commons License 3 napja 0 4 64500

 

AV-60-25. Kaposvár, 1970-es évek közepe (fotó: Pál József)

 

 

CF-15-34. Szandaváralja, 1966. (fotó: dr. Sréter Ferenc)

 

negyesi_pal Creative Commons License 3 napja 0 2 64499

Egy Steyr Pécsett 1931-ben, amelynek felépítményt a Varga Gyula Autókarosszéria- és Kocsigyár készítette. #133593 Fotó: Fortepan / Dr. Varga Csaba

Előzmény: Gordon Zsigmond (64492)
apron64 Creative Commons License 3 napja 0 2 64498

Eger, Érsek utca. Ott volt az Agria Játékszín irodája. Most az Érsek Patika van a helyén.

Háttérben az Érseki Palota.

 

Előzmény: Gordon Zsigmond (64495)
apron64 Creative Commons License 3 napja 0 4 64497

"YD-85-46 (Rába 831)"

 

A 831-es két tengelyes (4x2) volt.

A képen egy RÁBA 842 (6x4, "duplahúzós") látható. Ez volt a "nagyRába", 304 LE-s V8 MAN motorral.

Mozaikképek:

 

Előzmény: Gordon Zsigmond (64494)
gugorahajni Creative Commons License 4 napja 0 4 64496

YF 97-60

 

YE 12-76 (Melyik híd látszik a háttérben?)

 

YB 22-25 

 

YA 84-62

Gordon Zsigmond Creative Commons License 4 napja 0 3 64495

AG-76-97 (Volga GAZ M-24)

(Fortepan)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 4 napja 0 2 64494

YD-85-46 (Rába 831)

V.Gy. Creative Commons License 4 napja 0 2 64493

Még szár, hogy itt nem lehet utólag törölni. Az index fórum lemaradt, de nagyon

 

Én úgy emlékszem, ez alapkoncepció itt. Amikor ezer éve beléptem, olyan volt a szabályzatban leírva, hogy amint a való életben, úgy itt sem vonható vissza a már kimondott szó. (viszont van lehetőség modikkal töröltetni)

Előzmény: Ikarus 557 (64489)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 4 napja 0 2 64492

PRÓBAKOCSI 351 (Típus?)

(Fortepan)

apron64 Creative Commons License 4 napja 0 3 64491

GA-96-00  /Ikarus-180./

 

Miskolc, MKV (jelenleg MVK Zrt.), a 14-es viszonylaton. A járat ma is létezik, a Cementgyártól tovább meghosszabbított útvonalon a Hejő-Park végállomásig. Az egyik megállója (nagyjából félúton) a "Villanyrendőr" megálló./

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!