"Igaz, egyszerűek voltak mint a fa ék."
Klasszikus felépítés, elég sok rossz megoldással.
Nem volt jó megoldás a váltórudazat kialakítása (3 sebességes és kormányváltós volt).
Vizsgaképes féket elég nehéz volt összehozni rajta.
Jikov porlasztóval volt szerelve, cc. 13 litert ivott meg normál használat közben (igaz akkoriban a benzin sem került ennyibe).
A motorban a szelepemelő megoldás is lehetett volna jobb.
Globoid-csigás kormányművébe elég erősen bele kellett kapaszkodni, főleg lassú haladás esetén. Az úttartása sem volt az igazi.
A több részből álló kormányösszekötő rendszer, segédkormány alkalmazásával sem egy jól sikerült megoldás.
"A felfüggesztésük volt a gyenge pontjuk."
Az első futómű viszont határozottan bonyolult volt.
Alsó-felső trapézkaros megoldás (oldalanként), felül egy toronynak nevezett alkatrész kialakításával.
Minden forgásponton menetes perselyeket alkalmaztak. Működési elve pontosan mintha egy csavaron fordulna egy anya.
Az anyagminőségről annyit, hogy normál használatban általában vizsgától-vizsgáig bírta felújítás nélkül, hiába a gyakori zsírzás.
"faluvégi mindenhez értek Sanyi bácsik" sem tudták ezt okosban megoldani, csak cserével. Igaz, semmi különleges szerszám nem kellett a javításhoz.