Az összes mosógép fázishasítással vezérli a motort. Szóval működnie kell. A fordulatszám szabályzáshoz viszont már ki kell használni, hogy a motoron van tacho, és annak a kimenőfeszültségéhez vezárelni a triakot, mert terhelésre nagyot tud esni a fordulatszáma. A nagy fordulatszám miatt viszont áttétellel lehet belőle erőt kicsikarni.
Ezek a kefés mosógépmotorok 14e-16ezret forognak max fordulaton. Ami csak max fordulatú centrifugázásnál fordul elő. Ez nem szokott több lenni 5percnél.
Mindig van kivétel, de mi mint üzlet szeretjük a márkát, visznek rendesen hozzá szerszámot xd
A km meg nem olyan sok. Győri oktató sztem mai napig a kis ignissel oktat, már vagy 2 éves adat az 1.5 milla km benne és még csak bontva se volt a motor, szelepállítást nem kapott, csak 100.000-ként gyertyát, váltó gyári szintén benne.
Minden kolléga röhögött rajta, hogy miért nem cseréli le, amikor mondja nekik mennyi van benne eltűnik a mosoly rendszerint xd
Előző sx4-et 167000km-el vettem, 500.000-es Ignis után full nyugodtan, épp be lett járatva alapon, nem is volt gond vele (bár annál a hűtő gomba tud meglepit okozni és jön a hengerfej hiba :()
Most scross van, 2019, se egr, se részecske szűrő, nem hinném nagy nyűg lenne majd vele, taxis 800.000-es visszajelzés már volt a típusról mindenféle hiba nélkül.
Anno szerelőm annyit mondott, ha japán csak benzin, ha európai márka, akkor dízel. Japán dízelt nem tud csinálni, EU meg benzint, mindenki mást fejlesztett és igaza van.
Ez a toyota/BMW vezérlés akasztott ki, ekkor mondta főnök van Toyota palettán nagy benzines, ami BMW xd
Volt egy kocsim, 2007-es évjárat, 2 literes common rail dízel. Ha a belét kitapostam sem evett többet, mint 8 liter, ha bírtam volna 130-al menni pályán, akkor inkább 6 körül. Nagy, 1,5t-s utazóautó. A motor se nem volt túlhúzva, se nem alulméretezve, dinamikusan lehetett közlekedni vele.
410e km-el adtam el, gyári turbó, gyári kettőstömegű, minden is. Az egyetlen probléma az izzítógyertyákkal volt, azok szerettek bekormolódni, ezen kívül csak kopóalkatrészek, olajcsere.
Ez egy E60-as bömbi volt, szóval nem kell leírni a márkát feltétlenül :)
"Ez nekem erősen egy általános iskolai matekpéldának tűnik. "
Nem, itt Bjaca poénkodni szeretett volna (lásd, az utolsót nem előzheti meg mert akkor ő lett volna az, illetve "hány éves a kapitány") csak nem jött össze neki, mert hanyag volt.....
Na igen, tulajdonképpen bármelyik hely lehet még az övé, hiszen a féltáv még hátra van, és azt sem tudni, hogy hányan és milyen sorrendben köröztek le bárki is... már, ha egyáltalán.
(Ez nekem erősen egy általános iskolai matekpéldának tűnik. Pár éve már gyakran szívunk a felsős gyerekeimmel a hasonlóan pontosan megfogalmazott -nem csak matek- feladatokkal, ahol, pontosan értelmezve a leírt kérdést (tehát nem a kérdező gondolatát), tulajdonképpen bármi lehet helyes válasz. De a társaság kreativitását kiválóan fel lehet mérni vele :-) )