Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ZoliC220 Creative Commons License 2008.04.24 0 0 222
Üdv mindenki!
Apámnak volt egy 1200-as Toyota Corola Kombi-ja 1978 körül.
Hollandiából lett hozva. Akkor volt kb 8 éves.
Rendszáma PR 01-11 volt.

antenn Creative Commons License 2008.04.23 0 0 221
Milyen márka ez a STANDARD?
Előzmény: trilex (219)
motorkami Creative Commons License 2008.04.23 0 0 220
Köszi, kellene két dolgot ellenőrízni:

A CE-14-99 elvileg 407-es Moszkva.
Skoda Spartak elvileg a 445-ös neve volt, de végül 445-ös lett.
Előzmény: trilex (219)
trilex Creative Commons License 2008.04.23 0 0 219
találtam pár régi képet újságokban, majd ha lesz időm, "scanelem" őket. addig is a lista, akit érdekel:

AD-39-24 VOLGA M21
CA-46-35 STANDARD 14
CB-10-45 TRABANT P50
CB-17-22 ŠKODA Felicia
CE-14-99 MOSZKVICS 403
CE-92-07 TRABANT P50
CF-57-40 TRABANT P50
CH-53-34 TRABANT P50
CH-77-81 FIAT 1300
CM-12-36 ŠKODA Spartak
GA-14-17 IKARUS 60
GB-00-52 IKARUS 55
IR-28-50 VAZ 2101
IY-56-62 TRABANT 601
TK-48-06 TRABANT 601
UY-20-37 WARTBURG 353
XX-60-60 VAZ 2101

na joccak:D
trilex Creative Commons License 2008.04.23 0 0 218
oké:)
Előzmény: 1102 (208)
504LACI Creative Commons License 2008.04.23 0 0 217

XX volt már?

 

XX-02-48 Ford escort MkI. 1969 Első tulaj: Volánturist Lenin krt. 69

504LACI Creative Commons License 2008.04.23 0 1 216
TL-54-01 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 215
Chevrolet Impala 1965
Előzmény: motorkami (199)
TL-54-01 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 213
1971 június 14. reggel, párhuzamosan Budapesten és Debrecenben.
Előzmény: motorkami (185)
motorkami Creative Commons License 2008.04.23 0 0 212
Azt hiszem azok a számok, amit újra kiadtak, soha nem egyeztek meg az eredetivel, vagy formában vagy színben eltértek attól.
Erre jó példa az E-s sorozat, amit először a 125 ccm feletti motorkerékpárokra adtak ki.
Ez megközelítőleg négyzet alakú és a motorkerékpár jellegénél fogva csak hátra szerelték.
Amikor a magán személygépkocsikat látták el ugyanezzel, azokra téglalap alakú került és elöl-hátul.
Előzmény: Törölt nick (210)
Ormossy Creative Commons License 2008.04.23 0 0 209

CR 2617 Zastava 750 (vajszínű)

 

Gimnáziumi osztályfőnököm autója.

(Nagyon irigyeltük, mindig makulátlanul tiszta volt, és hibátlan.)

1102 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 208
jó lenne valahonan megszerezni szétnézek a neten ha nem találom akkor megkérlek hogy vedd átt nekem:))))
Előzmény: trilex (207)
trilex Creative Commons License 2008.04.23 0 0 207
én kb 10 éve vettem fel vhs-re, azért is ilyen szuper a minőség.
Előzmény: 1102 (206)
1102 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 206
sziasztok az nagyon jó film nemtudja valaki hol tudom megnézni?Az első trabantunk rendszáma kb 30 éve volt CT 45 14 a nagybátyámé pedig CG-90-90 es ebbe még nem volt biztonságiöv
Előzmény: trilex (204)
vadász2 Creative Commons License 2008.04.23 0 1 205
Na akkor én is felteszek nehány képet. Kiabáljon, ha valakit megsértek, mert internetről összelopkodottak:
CB-89-14 EMW 340
Próbakocsi 54 Pente 600 1947 :-(
CL-453 Moszkvics 400? 1954
FA-339 Moszkvics 400 1952
JA-436 Moszkvics 402 1956-59?
RF-48-20 Nysa 57?
RF-36-42 Nysa 62?
trilex Creative Commons License 2008.04.23 0 0 204
bizony:D
Előzmény: vadász2 (202)
engé68 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 203
Dögkeselyű...
Azóta sem csináltak ilyen jó krimit a magyarok
Előzmény: trilex (198)
vadász2 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 202
Én meg már azt hittem, hogy Alfa Romeo, és benne a Júlia :-D
Előzmény: trilex (201)
trilex Creative Commons License 2008.04.23 0 0 201
sevrolé :) -így mondták
Előzmény: motorkami (199)
engé68 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 200
Hát akkor tessék, itt van még néhány darab a legnépszerűbből
Igyekeztem sorba tenni őket, tudod, az úttörő ahol tud, segít :)

CB 14-32 900 limousine
CE 16-37 1000 de luxe
CG 79-02 1000 de luxe
CH 18-98 312 de luxe
CH 20-67 1000 de luxe
CH 30-64 1000 de luxe
CH 62-58 1000 de luxe
CH 73-16 1000 de luxe
CH 76-03 1000 de luxe
CH 79-39 1000 de luxe
CH 80-35 1000 de luxe
CH 85-09 1000 limousine
CI 34-21 311 limousine
CI 48-01 1000 de luxe
CL 03-27 1000 de luxe
CL 10-54 1000 limousine
CL 66-24 1000 de luxe
CL 77-22 1000 de luxe
CL 98-99 1000 de luxe
CM 48-64 1000 de luxe (kiskerekű)
CM 54-24 1000 de luxe (kiskerekű)
CM 58-90 1000 de luxe (kiskerekű)
CM 65-26 1000 de luxe (kiskerekű)
CM 72-34 1000 de luxe (kiskerekű)
CM 77-24 1000 de luxe (kiskerekű)
CM 86-05 1000 de luxe (kiskerekű)
CM 88-06 1000 limousine (kiskerekű)
CM 91-45 1000 de luxe (kiskerekű)
CM 93-72 1000 de luxe (kiskerekű)
CM 94-30 1000 de luxe (kiskerekű)
CM 94-31 1000 de luxe (kiskerekű)
CM 94-50 1000 de luxe (kiskerekű)
CM 99-97 1000 de luxe (kiskerekű)
CN 00-75 1000 de luxe (kiskerekű)
CS 12-58 1000 de luxe
UI 94-64 1000 de luxe
ZH 96-70 1000 de luxe
KO 03-83 1000 de luxe
Előzmény: motorkami (196)
motorkami Creative Commons License 2008.04.23 0 0 199
A Trabantot még csak felismerem, de az amerikait nem tudom mi lehet.
Előzmény: trilex (197)
trilex Creative Commons License 2008.04.23 0 0 198
Előzmény: trilex (197)
trilex Creative Commons License 2008.04.23 0 0 197
film
motorkami Creative Commons License 2008.04.23 0 0 196
Természetesen érdekel.
Már csak azért is táblázatba kell foglalni, mert tapasztalatom szerint a fórumokon rengeteg hasznos (és haszontalan) információ gyűlik össze, aminek a visszakeresése néhány ezer hozzászólás után már bajos.
Érdekes különben, hogy a táblázatomban már most is a Wartburg vezet. Ki tudja miért, azoknak a rendszámai maradtak meg legjobban az emlékezetünkben.
Előzmény: engé68 (194)
vadász2 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 195
Ha jó szórakozásod volt (márpedig nyílván az volt, és élvezted), akkor helyesen tetted ;-)
Előzmény: engé68 (194)
engé68 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 194
Motorkami!

Ebből a hozzászólásodból derült ki számomra, hogy táblázatba szeded ezeket a táblácskákat.
Ezen bátorodva kérdem, hogy történet nélkül és körülbelüli évjárattal is érdekelnek Téged a rendszámok? Mert ebben az esetben szolgálhatok számodra jónéhány púpos Warcsi rendszámmal, amelyeket sk. gyűjtőttem a nyolcvanas évek legelején. Senki meg ne merje kérdezni, hogy miért, mert saját magamat is kiröhögöm érte. Volt rá időm, és ennyi, nem kell mindenben értelmet keresni, igaz? :)
Előzmény: motorkami (193)
motorkami Creative Commons License 2008.04.23 0 0 193
Hát igen, ilyenre gondoltam, de az autók többsége nem rendelkezik ilyen sztorival sajnos.

Érdekes info a Felícia rendszámozása, nem tudtam, de abban bízok, hogy ennek a táblázatnak az összeállításával fény derül néhány rendszámosztási "szokásra".
Ha minden igaz, a 24 betű és a négy szám variációja olyan 5 millió, na ebből lassan meg lesz az ezer a táblázatomban szíves segítségetekkel.
Cseppben a tenger....

Én tudtam, hogy beütötték a rendszámot, viszont volt egy Trabantom annál a baloldaliban volt. Én 1964-ben voltam biztos, nem tudom mikor szűnt meg. A motorkerékpároknál többnyire a kormánnyakba ütötték.
Talán ez volt a korabeli eredetvizsgálat, hisz a rendőr a helyszínen le tudta folytatni :) És nem került külön pénzbe :)
Előzmény: Nézelödő (192)
Nézelödő Creative Commons License 2008.04.23 0 0 192
CE- 66 -06 Skoda Felicia , forgalomba helyezve ' 61 november elsején .
Az utolsó hivatalos uton importált 150 darab Felicia ' 61 oktober 29 és november 1 között lett átadva Budapesten , amikor is CE - 65 - XX illetve CE - 66 - XX rendszámokat kapták meg . Az autó újkori ára 80000 forint volt , plusz a téli keménytető 5000 forintot kostált .
Az autó első tulajdonosa ( hál ' Istennek ) egy gépészmérnök volt , igy szemben a sok színész , orvos , ügyvéd , sportoló által leamortizált Feliciákkal , ez sk volt karban tartva a saját garázsában . Tanárnő feleségével bejárta az autóval fél Europát baj nélkül , de itt Pesten sikerült karamboloznia egy motorossal a hetvenes évek elején , mikor is az autó jobb oldala megsérült . Minekután az autóst hozták ki vétkesnek , be is vonták egy időre a jogositványát . Ma már ezen mosolygunk , de emberünk az igazságtalannak vélt itélet hatására még a pártból is kilépett .....
Az autó ki lett vonva a forgalomból ( sajnos az eredeti rendszám le lett adva ) . Majd miután visszakapta jogositványát , az autó is újra forgalomba lett helyezve ' 76 augusztus másodikán a ZG - 87 - 97 rendszámmal .....

Motorkami , ilyesmire gondoltál ?

Más ... Gondolom , neked nem mondok vele újat , de talán sokan mások nem tudják , hogy egy időben ( talán ' 57 és ' 65 -66 között ) a jobb oldali B oszlopba ütötték a rendszámot . Ennek a hátteréről mit tudsz ? Miért kezdték el , talán a lopások megfékezése véget ? S aztán miért hagyták el ?
yenoee Creative Commons License 2008.04.23 0 0 191
Ja még infók:)
Nagyapám első autója.
Faterom első autója.
Nagyapám második autója, máig megvan.
Apám második autója volt, egy rakás szarból.
Apám harmadik, terápiás jellegű autója volt. Visszaadta egy nagyjából működő világba vetett hitét :)
Anyám Trabantja.
Apám első nyugati autója, kutyán rángatta be Velence mellől, egy 1200-as Ladával, melynek rendszámára nem emlékszem pontosan :)
Apám egyik szolgálati autója, a Vas Megyei Temetkezési Vállalat igazgatóját cipelte vele. Ez még krómrácsos volt elöl, párszor utaztam benne én is. Utána egy szürkés, fekete hűtőrácsos 2410-es következett, meg állandó kísérője, az utastérben terjengő benzinszag :)
Előzmény: yenoee (190)
yenoee Creative Commons License 2008.04.23 0 0 190
Skoda 100 1973: UB-88-93
Skoda 100 1974: UM-06-51
Dacia 1300 1981: TN-81-87, ALA-857
Dacia 1310 TX 1987: GV-43-49
Wartburg 353 Tourist 1986: GI-22-15
Trabant 601 1989: NN-48-76
Fiat Regata 1989: ED-00-05
Volga M24 (?): AI-65-73

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!