Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tfe_tng Creative Commons License 20 perce 0 0 142648
Előzmény: Capt.IQ229 (142647)
Capt.IQ229 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 142647
Előzmény: Capt.IQ229 (142646)
Capt.IQ229 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 142646
MZ/Y Creative Commons License 11 órája 0 0 142645

De olcsó kategóriában ott vannak. Mennyi egy VW, és mennyi egy BYD? De mehetünk még lejjebb, mondj egy európait Spring árban (ami full kínai)! De a Stalentis is ezen a vonalon indul el.

 

Félreértések elkerülése végett én közepén vagyok, hosszú távon nem tartom jónak a többség által támogatott "hadd jöjjön az olcsó kínaiak bármilyen dömping áron, attól leszek olcsóbbak a hagyományos márkák" stratégiát, de jelenleg a kínaiak lenyomják az árakat, kár tagadni. De nem igaz (bár szerintem senki sem írta, én meg biztosan nem), hogy minden modell olcsó. A tömegmodelleknél azok.

Előzmény: tfe_tng (142644)
tfe_tng Creative Commons License 11 órája 0 0 142644

Tökmindegy a kategória, versenyeznek minden kategóriában (elvileg). A saját kategóriájában is értelmezhetetlennek tűnik ez az ajánlat. A tesla olcsóbb és jobb, de simán villanybömbit is lehet venni olcsóbban. Ez utóbbinak megvan a szervízháttere, előbbi meg ugye sose romlik el, tudjuk a topicból :)

Előzmény: MZ/Y (142642)
JAMIE222 Creative Commons License 11 órája 0 0 142643

És ebben a kategóriában ez nem is olcsó. Sok sikert nekik, szerintem nem jön be a biznisz.

Előzmény: MZ/Y (142642)
MZ/Y Creative Commons License 12 órája 0 0 142642

Nem ebben a kategóriában várjuk az occó kínait... 

Előzmény: tfe_tng (142640)
JAMIE222 Creative Commons License 12 órája 0 0 142641

Nem vágom, hogy miért nem csinálnak 5ajtóst, ha már a forma adja, legalább használhatóbb lenne a csomagtér.

Előzmény: tfe_tng (142640)
tfe_tng Creative Commons License 12 órája 0 0 142640

https://www.youtube.com/watch?v=U_Utkcjuh_Y

 

25-29 milla, de 6-ot elengednek, ha nem veszel akkut, hanem havi 50k-ért bérled. 20,5-ből megvan az M3LR, gondolom készletesben lesz az olcsóbb is és abban legalább akku is van. De legalább jó lassan tölt :)

 

Hol is van az a sok fotelhuszár aki szerint a OLCSÓ kínai majd lenyomja a nyugati autógyártást ? Annyi, de annyi alternatíva van ennyiért, hogy nem is értem az egészet. Handrás gondolom kapott egy marék pénzt, hogy lelkesedjen a kis megfigyelőért, igazából ha ingyen adnák se kellene. 

MZ/Y Creative Commons License 13 órája 0 0 142639

Ja, az előbb elfelejtettem írni, hogy - ilyen értelemben - csak 20 km-re jár asszony dolgozni, nálunk üa-on feleannyi se a spórolás.

Előzmény: pásztorkutyaterel (142638)
pásztorkutyaterel Creative Commons License 14 órája 0 0 142638

Az enyém 5 éves ( erre volt pénzem ) a 28 éves passat és a 27 éves chrysler stratus -hoz képest kölyökkorban van ::)) . Télen elmegy 230 km nyáron 280 -300 km-t sosem mertem nullára meríteni lehet többet is,  normál tempó klímával ( nem szoktam araszolni ) . Tény a töréstesztje sz@r  , bár vétel után fél évvel jött ez a teszt, így ezt nem tudtam figyelembe venni  . Kb 23 000 km mentem vele 10 hónap alatt , ezért az árért nekem bejött !

Tény a Tesla  a szerviz, töltőhálózat ,ár figyelembevételével esélyes mindenkinél . Amennyiben felnövök hozzá, egy Y -ra benevezek én is .

Előzmény: MZ/Y (142637)
MZ/Y Creative Commons License 14 órája 0 0 142637

Én fiatalban gondolkodom, az jókorát esett, viszont szerintem jókorát is fog (olcsó(bb) újak, támogatással vettek piacra kerülése, EU jobbra tolódása esetén 2035 eltörlése (az szép lenne nekünk), kínai gyárak (termelésének) támogatása vásárlókon keresztül).

A 200 km nekünk télen is kellene, nem sűrűn, de akkor igen. És a Zoéról beszéltük, hogy botrányos a töréstesztje sajnos.

 

Igy hírtelen a Tesla és a Kia lenne szimpatikus a szerviz számlák miatt, Renault-t nem ismerem, de főleg előbbi más árkategória, 350+ lóetőre meg semmi szükségünk - persze, nem kell kihasználni, de lányom, barátja alatt ne is legyen ott.

Előzmény: pásztorkutyaterel (142633)
_Berci Creative Commons License 15 órája -1 0 142636

 

A hidrogenüzemre valo atteres süketeleseröl ...

 

The Unfortunate Truth About Toyota's Hydrogen V8 Engine

https://www.youtube.com/watch?v=vJjKwSF9gT8

 

pásztorkutyaterel Creative Commons License 16 órája 0 1 142635

Valószínűleg igazad van mert ha az ember pár cikket olvas hajlamos elhinni ,hogy a nagy egészet takarja ! 

 

pl :,,Közepesen indult az év az európai autópiacon: amíg januárban éves alapon 12,1 százalékkal 852 ezerre nőtt az értékesített új autók száma, addig februárban ennél is jobb statisztikát tett közé az Európai Autógyártók Szövetsége (ACEA), hogy aztán csütörtökön jöhessen a márciusi hideg zuhany. Friss adataik szerint az éves növekedési tempó rükvercbe kapcsolt, 5,2 százalékkal kevesebb személyautót, összesen 1 031 875 darabot értékesítettek az EU piacán, mint egy évvel korábban.,,

 

No most ha csak március nézed akkor elhiszed , hogy visszaesés van ::))

 

Mindig hullámzik és tényleg  ha lassabban is nő ,de NŐ az elektromos autók száma ez tény .

 

El tudom képzelni micsoda vérremenő harcok folynak az olajlobbi, autógyártók, az elektromos átállás hívei között !

Előzmény: Panzerbear (142629)
rfc Creative Commons License 16 órája 0 0 142634

Az egész Mercedes premium szegmens, az AMG pedig a leányvállalata. És igen, visszahozzák a V8-at. 

A hathengerest meg vissza sem kell hozni, jelenleg is gyártják, és nem csak AMG-modellekbe:

https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M_256

 

Előzmény: XANTIi (142630)
pásztorkutyaterel Creative Commons License 16 órája 0 1 142633

Azért én azt javasolnám neked ,hogy ha megteheted ne sokat tétovázz ! Ebben az országban előbb utóbb megtalálják a módját , hogy a jó népnek ,,lehetetlenné,, tegyék azokat a dolgokat ami nekik éri meg jobban . Bár tény amíg nem többség az EV addig nehéz lesz , de ezek mindenre képesek ::))

Nekem teljesen evidencia volt az EV, családi ház napelemmel, a munkahely oda-vissza 90 km a lányomék 200 km laknak, oda is megyek,, unokázni ,, a város 30 km, kihasználom bőven az ,, ingyen utazást,, . Nekem sincs pénzem egy újra de 5,4milláért elérhető volt a Zoe 41 kWh aksival . Fentiekre bőven elég és soha nem okozott gondot a töltés , főleg most a házban van 3 fázis ( a Zoe-t avval jó tölteni )

 

Amúgy sokan megtehetnék már , csak vagy nincs meg rá az akarat, avagy a napi 2 doboz cigi + két sör a felessel fontosabb ::))

Előzmény: MZ/Y (142541)
Panzerbear Creative Commons License 16 órája -1 0 142632

Aztaqurva, ennyi hülyeség egy helyen...nem nem fogok hozzászólni, itt ebben a csoportban ez már lerágott csont...

Előzmény: Platon (142580)
Panzerbear Creative Commons License 16 órája -1 1 142631

Mert az a legnagyobb hülyeség. Eddig is csak hülyeséget írt, szóval beleillik a gondolatvilágába...Látatlanba megmondom, hogy minden más tudományos kérdésben is a hülyegyerek oldalon van, ha gondolod kérdezz rá a szokásos klímaváltozásos, vagy oltásellenes kérdésekre, nem fogsz csalódni... 

Előzmény: mica-r (142567)
XANTIi Creative Commons License 16 órája 0 0 142630

Az AMG nem egy hétköznapi autó. A prémium szegmens mindig más kategória.

Előzmény: rfc (142627)
Panzerbear Creative Commons License 16 órája 0 1 142629

Nem passzol bele abba a ténybe, hogy amúgy maga az autópiac jól szerepel, jók az eladások és jól keresnek a gyártók is. Hogy az elektro autók gyengélkednek, annak inkább politikai, társadalmi oka van. Hatalmas lobbitevékenység zajlik ellenük, nagyobb mint bármikor valaha. Naponta futok bele hírekbe, kiragadott statisztikákba, közvélemény kutatásokba amik azt hivatottak igazolni, sugallni, hogy az emberek nem akarnak villanyautót, a gyártók sem és igazából nem is környezetkímélő vagy tartós a technológia..Hihetetlen , de kevesebb ellenkampány volt akkor amikor esetleg a kritikák nagy része még igaz is volt, vagy legalábbis még valóban nem lehetett tudni, hogy mi is a helyzet.

Előzmény: pásztorkutyaterel (142535)
Panzerbear Creative Commons License 16 órája 0 0 142628

Teljesen jól látszik, hogy hol többet, hol kevesebbet adnak el mint amit gyártanak. kiragadni egy ki szeletet belőle hülyeség lenne...

Előzmény: toromon36 (142528)
rfc Creative Commons License 16 órája 0 0 142627

Pedig így van, az AMG eladásai beszakadtak az idén a négyhengeres szemetekkel, és visszahozzák a V8-at:

https://mbpassion.de/2024/04/strategiewechsel-amg-streicht-cle-63-s-e-performance-mit-4-zylinder/

 

Előzmény: XANTIi (142626)
XANTIi Creative Commons License 16 órája 0 0 142626

Nem Szentpéterváron, hanem Moszkvában, nem Volvókat hanem Volgákat és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak. Eredetileg a Jereváni Rádió volt a mondásban.

Így van ez a V8-akkal is.

Előzmény: egylambos (142625)
egylambos Creative Commons License 16 órája 0 0 142625

Rosszul olvastad, mert nem osztogatnak, hanem fosztogatnak.

Előzmény: XANTIi (142624)
XANTIi Creative Commons License 17 órája 0 1 142624

Én meg azt olvastam, hogy Szentpéterváron Volvókat osztogatnak.........

Előzmény: egylambos (142622)
egylambos Creative Commons License 18 órája -1 1 142622

Én meg azt olvastam, hogy nem fogynak a merci villanyautói, és most visszahozzák nagyobb v6 és v8 motorokkal a hibrideket.

Előzmény: FRANKYE (142621)
FRANKYE Creative Commons License 18 órája -1 0 142621

Totalcar LOL :) :) 

 

Két hülyeséget is írtak ebben.

 

"De legalább mindezt egy tényleg kényelmes ülésben élhettem át, amit elektromosan nyolc állásban módosíthatunk. Hűt/fűt, amit csak akarunk"

NEM hűt.

 

"Whisper (komfort) módot használtunk, ilyenkor nincsen rekuperáció,..." LOL :) 

VAN rekuperáció minden módban. 

 

https://totalcar.hu/tesztek/2024/03/13/ford-mustang-mach-e-gt-awd-extended-range-teszt-autopalya-sztradateszt/

Előzmény: egylambos (142618)
egylambos Creative Commons License 19 órája -2 0 142618

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2024/05/18/johet-a-negyajtos-mustang-akar-a-hibrid-/

 

Ez jól néz majd ki. Tisztán villanyos viszont nem lesz belőle, max hibrid.

egylambos Creative Commons License 19 órája -2 0 142617

Ez nem igaz, mert láttátok.

Előzmény: FRANKYE (142604)
MZ/Y Creative Commons License 19 órája 0 0 142614

Csak arra céloztam, tesó után jön a kutya. :)

 

Én sem úgy írok, hogy van, de tervben van. 5-nél azért több a releváns tag, de nem sok. Mondjuk azt nem írnám, hogy teljesen objektívek, de ez érthető.

 

Aztán van a másik 2 csoport, egyik, akik tudják, hogy _senkinek sem_ jó az ev, illetve a másik, akik minden f.sz hírt készpénznek vesznek, hetente másolják be, hogy (újra és újra) megvan a szent grál, mindjárt kész a _mindenkinek jó_ akku.

Előzmény: kiggyo (142576)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!