Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Panzerbear Creative Commons License 20 perce 0 0 142253

 És nem csak a furgonokat cserélik elektromosra

Előzmény: Panzerbear (142247)
bananatree Creative Commons License 5 órája 0 0 142252

upsz, ezt nem Panzerbear-nek akartam írni, hanem FeZ-nek 2-vel fentebb

 

Előzmény: bananatree (142251)
bananatree Creative Commons License 5 órája 0 1 142251

1 konkrét dátumot mantrázni értelmetlen

 

sose lesz egy konkrét dátum

ha lesz is (mondjuk hogy van), akkor is addig fognak mesterkedni, amíg elveszti a gyakorlati értelmét az a dátum, és a hozzá kapcsolódó (de valójában csak elvárt) hatás

 

nézd meg az eur7-et.

volt dátum

van dátum

de közben addig mesterkedtek, amíg az egészet ki nem herélték

ami most amögött a dátum mögött van, az rózsavíz az Etna láváján... semmilyen súlya nincs...

 

és nem mellesleg, pont ebből a kipuhított dátumból fakadóan az eu gyártók "már gondokat látnak az EV iránti érdkelődésben"

ami megint egy ordas nagy kamu, illetve önbeteljesítő jóslat...

HA nekik meg kellett volna csinálni, ami abban a dátumban volt, AKKOR az EV-eket kellett volna fejleszteni, gyártani.

Ehelyett lehetőséget kaptak arra, hogy EV HELYETT ICE fost gyártsanak, és persze, hogy a piacot is rögtön ebbe az irányba terelik.

 

"nincs igény evre" lófaszt.

 

Nem akarnak gyártani, és nem is fognak (hiszen nem kötelező nekik) gyártani, amit gyártanak az nem versenyképes, persze, hogy nem lesz belőle eladás.

Pont ahogy ŐK megmondták előre,

visszanézve 100% igaz lesz a "nincs igény evre"  mantra.

De ez csakis rajtuk múlt, nem a vevőkön. A vevő nem tud atommeghajtású autót venni, ha nincs a piacon.

 

Ha muszáj lenne EV-t árulniuk, akkor fejlesztenének, és lenne versenyképes kínálat, amiből válogathatna a vevő.

Így meg csak az ICE-ből tudsz válogatni...

 

Nem szeretem, hogy a kínaiak leuralnak majd piacokat EVekkel, de ők nem faszakodnak, és nagyon úgy fest, hogy az eu gyártók nem akarnak velük versenyezni semmilyen téren.

Övék lesz a piac.

Az eu gyártóknak köszönhetően.

Aztán majd az eu gyártók mind mennek extra pénzügyi támogatgásokért a saját kormányaikhoz, hiszen azok eddig is segítettek, és ezután is fognak.

Tripla profit nekik... Profit a kimiskárolt EUR7 szabványos autókon, profit azon a néhány EV-en, amiket a luxus szegmensben el tudnak adni, és profit lesz az állami megvédő támogatás is

 

A covid alatt is ment a sírás, pedig ők baszták el a rendelések visszamondásával. Okoztak egy rohadt nagy hiányt, és emiatt hiperdrágán is adhatták azt a pár autót, amit le bírtak gyártani. (ICE, EV együtt). Hiper profitjuk volt még akkor is. Mégis folyamatosan sírtak, és folyamatosan hazugságban tartották a piacot. A piac meg mit tudott tenni? Megvette ami volt előtte, annyiért amennyiért kínálták... Ha a kínaiaknak már akkor lett volna értelmes szállítási kapacitása EU irányba, akkor már akkor leuralták volna az ICE piacot is az olcsóbb, de jó autóikkal.

Most már van, és egyre nő a kapacitásuk.

Le fogják uralni az eu piacot.

Nem csak EV-ből de lehet, hogy EURE7telenített ice-ból is!

szerintem

 

 

 

Előzmény: Panzerbear (142233)
Cleaning Cloths Creative Commons License 5 órája -1 0 142250

A tovább kutatandó dolgok között van jelenleg is. 

Reneszánszát éli. :-) 

 

A sűrített levegős autómeghajtással újra foglalkoznak, és már komoly autógyártók is. 

Tehát nem csak kis műhelyek, meg kutatólaborok. 

 

Amit írtam, azt is elő lehet keresni és bizonyítani, csak tenni kell érte. 

Előzmény: rfc (142234)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 6 órája 0 0 142249

Hogy ezek az előbőrfejűek miért nem egy pótós KRAZzal találkoznak ilyenkor... Az ódis is megdögölhetett volna-remélem meghurcolják, ahogy megérdemli.

Előzmény: abinene (142248)
abinene Creative Commons License 6 órája 0 0 142248

Az országutakon gyorsan autozó baromarcok figyelmébe... 
Bár érdemi hatásra nem számítok náluk, merthátugye agyatlanok alapban.

Ismét 3 halott egy "én tudok jól vezetni gyorsan is" húgyagyú miatt !!!

https://index.hu/belfold/2024/05/06/stetz-daniel-mma-ketrecharc-halalos-baleset-kozlekedes

 

-----------------
Egyik ismerőse azt monda, hogy

"Rengeteget ültem mellette kocsiban.
Tény, hogy nem vezetett lassan.
De soha nem veszélyeztette mások életét, nem lépett túl a saját határain."

Hát persze... bammeg!

Panzerbear Creative Commons License 7 órája 0 0 142247

Hogy te ezt nem érted, arról mi nem tehetünk. Felénk a kis furgonok fele már most tisztán elektromos. Soha nem Timbuktu alsóból jön a fejlődés...

Semmi olyant nem ígérnek, ami ne lehetne lazán tartható.

Hasít a Maxus a furgonjaival, hatalmas flottákat adnak el, pl a postának.

Van villany Trafic ,Master, Ducato, Tranzit, Sprinter, Scudo, Combo, Vivaro, stb...szinte minden amit úgy ismerünk hogy furgon van elektromos hajtással.

Előzmény: mica-r (142246)
mica-r Creative Commons License 7 órája -1 0 142246

Ja, életszerű ződ álmok:-)
Azt írja, kisteher szennyezését 5 év múlva felére kel lcsökkenteni, 10 év múlva nullára

Előzmény: Panzerbear (142245)
Panzerbear Creative Commons License 7 órája 0 0 142245
Előzmény: Panzerbear (142244)
Panzerbear Creative Commons License 7 órája 0 0 142244

Ti minden faszságot ilyen fakenews oldalakról szedtek?!

Előzmény: Panzerbear (142243)
Panzerbear Creative Commons License 7 órája 0 0 142243

Milyen megszűnik? Honnan szeded ezeket?

2035 után lesz tilos a belsőégésű motoros járművek forgalomba helyezése. Ha előbb megszűnik, akkor az a gyártók és/vagy a vásárlók döntése. Még az utána következő 1-2 évben is biztos lesz új autó (beslöégésü) eladás, abban a formában hogy mindent ami 2035-ig nem ment el, azt forgalomba helyezik a kereskedelmi hálózatban, és mint második tulajdonos új autó lesznek értékesíthetők utána. 2035 utánra is marad egy kiskapu, szóval egy nagyon kis mennyiség utána is eladható lesz, tisztán e-fuel üzemüként...de ez átlag embert nem érint, ez a luxus és supersport kategóriákban lesz lényeges.

Előzmény: mica-r (142242)
mica-r Creative Commons License 7 órája -1 0 142242

Na, akkor mégegyszer. Ebből indultunk: és mint ismeretes a benzines megszűnik 2030 körül Európában. Már csak azt kéne definiálnunk, hogy mit takar a "körül". Szerintem nem '30 körül szűnik meg :-)

Előzmény: Panzerbear (142241)
Panzerbear Creative Commons License 7 órája 0 0 142241

Na ilyenkor jön a funkcionális analfabétizmus előtérbe...

Az előrejelzésük 2030-re szól, az EU-s határozat meg 2035-töl...szóval nem én látóm jól vagy rosszul, csak egyszerűen értem az írott szöveget olvasás alapján....

 

Teljesen nyílvánvaló, hogy 2035-ig, meg még utána is egy-két évig lesz hagyományos eladás, ezt senki nem is vitatta, az az után volt a téma!

Előzmény: mica-r (142237)
Panzerbear Creative Commons License 7 órája 0 0 142240

Akarja, de nincsen hatalma...az ilyen híreket csak el kell lapozni, aztán elfelejteni...

Előzmény: JAMIE222 (142236)
Panzerbear Creative Commons License 7 órája 0 0 142239

Mitöl ne lehetne tartható? egyrészt kb magától is oda tart a dolog, másrészt meg még több mint tíz év...

Előzmény: FeZ_ (142235)
Pomber Béla Creative Commons License 16 órája 0 1 142238

eltünik a hibrid is (amiért nem nagy kár) mert anak nemsok köze van EV hez

egy drága kis  elektroos motor ami elmegy 45-50 km, semi értelm

de mégis sokan veszik

 

Mert már gyakorlatilag nincs más.

Előzmény: elm327 (142226)
mica-r Creative Commons License 16 órája -1 0 142237

A Bosch így látja:
"„Az elektromobilitás már itt van velünk, a kérdés csupán az, hogy a technológia milyen gyorsan terjed el a világ különböző régióiban” – mondta Hartung. „Előrejelzéseink szerint 2030-ra az összes új autó 70 százaléka lesz tisztán elektromos Európában, míg Kínában és Észak-Amerikában ez az arány valószínűleg 40 és 50 százalék között lesz.”
De ők biztosan kevésbé látnak bele a járműtechnkába, mint te :-)))
Vagy : Ernst & Young "Európában 2030-ra az elektromos és hibrid járművek eladásának (EV) részesedése várhatóan meghaladja az összes többi típusét és számuk eléri a 75 milliót az EY nemzetközi tanácsadó cég előrejelzése szerint. Az MTI-hez szerdán eljuttatott közleményük szerint áttörésről akkor lehet beszélni, amikor az elektromos járművek aránya a teljes járműparkon belül eléri a 10 százalékot." Ők sem hiszem hogy nálad jobban tudják :-)
Amúgy volt ez az ice betiltás először 2025, aztán 2030, most van valamilyen szabály 2035-re, amit természetesen lehet majd változtatni ismét.
Egy olyan cégnek '30-ban sem fogsz tudni eladni ev-t, akinek távolságot kell legyőznie kb minden nap. Hacsak nem lesz valami technológiai ugrás a villanyautózásban.

Előzmény: Panzerbear (142232)
JAMIE222 Creative Commons License 17 órája 0 0 142236

Én még csak olyat hallottam, hogy néhány gyártó szeretné visszacsinálni.

Előzmény: FeZ_ (142235)
FeZ_ Creative Commons License 18 órája 0 0 142235

Én itthon TV-ben, rádióban, talán neten is olvastam már.

Igaz, manapság mondhatjuk, hogy ezek többsége itthon akár Putyin pénzelte fakenews oldal is lehet. :-P

Ettől függetlenül szerintem sem lesz tartható a dátum, ami vélemény úgy látom, hogy ezen az oldalon Istenkáromlásnak minősül. :-D 

 

Előzmény: Panzerbear (142232)
rfc Creative Commons License 18 órája -1 0 142234

Akkor ezt betehetjük a városi legendák közé.

Előzmény: Cleaning Cloths (142225)
Panzerbear Creative Commons License 20 órája -1 0 142233

Minden szempontból értelmetlen az írásod, így azt olvasok ki belőle amit akarok..

Semmilyen szempontból sem befolyásolja az új autó vásárlókat a döntésükben az hogy mit szeretnének a használtautó vásárlók, különösen hogy azt megtippelni sem lehet. A legnagyobb valószínűsége a villanyhajtás további elterjedésének van, így logikus lenn már most csak elektromos autót venni, mégsem ez történik...

Előzmény: TraguAre (142216)
Panzerbear Creative Commons License 20 órája -2 0 142232

Ki dobta el? Hol van erről hír? Melyik Putyin pénzelte fakenews oldalon olvastad?

Előzmény: mica-r (142215)
elm327 Creative Commons License 20 órája 0 0 142231

A nyelv hotentotta.

Na  akor huzok inen😎

Előzmény: Capt.IQ229 (142228)
elm327 Creative Commons License 20 órája -1 0 142230

Kapsz egy nyeltanár jelvényt😎

Előzmény: MZ/Y (142227)
toromon36 Creative Commons License 22 órája 0 2 142229
Capt.IQ229 Creative Commons License 22 órája 0 0 142228

Ezt az sem javítja ki.

Szerintem valami gugli fordítós lehet, valami furcsa nyelvről. :))

Előzmény: MZ/Y (142227)
MZ/Y Creative Commons License 23 órája 0 1 142227

Netalán azért veszik, mert nekik megéri, hiába szakértesz itt?

 

Nyelvtannáci vagyok, de ha nem lennék az, akkor is azt írnám, ne gyalázd már a magyar nyelvet! Legalább valami helyesírás-ellenőrzőt használlj már, ennyit minimum megérdemel a nyelvünk.

Előzmény: elm327 (142226)
elm327 Creative Commons License 24 órája -2 0 142226

A politihsoj jönnek menek

Ha Europa teljessen "átálna" tiszta EV gyáersra? ezt nehéz elninni, solminden történhet adig.

 

eltünik a hibrid is (amiért nem nagy kár) mert anak nemsok köze van EV hez

egy drága kis  elektroos motor ami elmegy 45-50 km, semi értelm

de mégis sokan veszik                                                                                               

Előzmény: Cleaning Cloths (142211)
Cleaning Cloths Creative Commons License 24 órája -1 0 142225

Elkezdtem keresgélni én is közben a neten. Ennek a videónak a kommentjei közt talán lenne valami A Little Rock sűrített levegős taxikról.   ... de az is lehet, hogy más város, de USA ... rég volt és csak az emlékemben él. 

 

A car that runs 200 miles on compressed air. - YouTube

Előzmény: rfc (142223)
Cleaning Cloths Creative Commons License 25 órája 0 0 142224

Akkor megjelent az autókkal foglalkozó nyomtatott újságokban és sok más helyen is. Nem raktam el őket. A google meg a jóbarátod. Vagy az Ai. kérdezd meg tőlük. 

Előzmény: rfc (142223)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!