1 konkrét dátumot mantrázni értelmetlen
sose lesz egy konkrét dátum
ha lesz is (mondjuk hogy van), akkor is addig fognak mesterkedni, amíg elveszti a gyakorlati értelmét az a dátum, és a hozzá kapcsolódó (de valójában csak elvárt) hatás
nézd meg az eur7-et.
volt dátum
van dátum
de közben addig mesterkedtek, amíg az egészet ki nem herélték
ami most amögött a dátum mögött van, az rózsavíz az Etna láváján... semmilyen súlya nincs...
és nem mellesleg, pont ebből a kipuhított dátumból fakadóan az eu gyártók "már gondokat látnak az EV iránti érdkelődésben"
ami megint egy ordas nagy kamu, illetve önbeteljesítő jóslat...
HA nekik meg kellett volna csinálni, ami abban a dátumban volt, AKKOR az EV-eket kellett volna fejleszteni, gyártani.
Ehelyett lehetőséget kaptak arra, hogy EV HELYETT ICE fost gyártsanak, és persze, hogy a piacot is rögtön ebbe az irányba terelik.
"nincs igény evre" lófaszt.
Nem akarnak gyártani, és nem is fognak (hiszen nem kötelező nekik) gyártani, amit gyártanak az nem versenyképes, persze, hogy nem lesz belőle eladás.
Pont ahogy ŐK megmondták előre,
visszanézve 100% igaz lesz a "nincs igény evre" mantra.
De ez csakis rajtuk múlt, nem a vevőkön. A vevő nem tud atommeghajtású autót venni, ha nincs a piacon.
Ha muszáj lenne EV-t árulniuk, akkor fejlesztenének, és lenne versenyképes kínálat, amiből válogathatna a vevő.
Így meg csak az ICE-ből tudsz válogatni...
Nem szeretem, hogy a kínaiak leuralnak majd piacokat EVekkel, de ők nem faszakodnak, és nagyon úgy fest, hogy az eu gyártók nem akarnak velük versenyezni semmilyen téren.
Övék lesz a piac.
Az eu gyártóknak köszönhetően.
Aztán majd az eu gyártók mind mennek extra pénzügyi támogatgásokért a saját kormányaikhoz, hiszen azok eddig is segítettek, és ezután is fognak.
Tripla profit nekik... Profit a kimiskárolt EUR7 szabványos autókon, profit azon a néhány EV-en, amiket a luxus szegmensben el tudnak adni, és profit lesz az állami megvédő támogatás is
A covid alatt is ment a sírás, pedig ők baszták el a rendelések visszamondásával. Okoztak egy rohadt nagy hiányt, és emiatt hiperdrágán is adhatták azt a pár autót, amit le bírtak gyártani. (ICE, EV együtt). Hiper profitjuk volt még akkor is. Mégis folyamatosan sírtak, és folyamatosan hazugságban tartották a piacot. A piac meg mit tudott tenni? Megvette ami volt előtte, annyiért amennyiért kínálták... Ha a kínaiaknak már akkor lett volna értelmes szállítási kapacitása EU irányba, akkor már akkor leuralták volna az ICE piacot is az olcsóbb, de jó autóikkal.
Most már van, és egyre nő a kapacitásuk.
Le fogják uralni az eu piacot.
Nem csak EV-ből de lehet, hogy EURE7telenített ice-ból is!
szerintem