De olcsó kategóriában ott vannak. Mennyi egy VW, és mennyi egy BYD? De mehetünk még lejjebb, mondj egy európait Spring árban (ami full kínai)! De a Stalentis is ezen a vonalon indul el.
Félreértések elkerülése végett én közepén vagyok, hosszú távon nem tartom jónak a többség által támogatott "hadd jöjjön az olcsó kínaiak bármilyen dömping áron, attól leszek olcsóbbak a hagyományos márkák" stratégiát, de jelenleg a kínaiak lenyomják az árakat, kár tagadni. De nem igaz (bár szerintem senki sem írta, én meg biztosan nem), hogy minden modell olcsó. A tömegmodelleknél azok.
Tökmindegy a kategória, versenyeznek minden kategóriában (elvileg). A saját kategóriájában is értelmezhetetlennek tűnik ez az ajánlat. A tesla olcsóbb és jobb, de simán villanybömbit is lehet venni olcsóbban. Ez utóbbinak megvan a szervízháttere, előbbi meg ugye sose romlik el, tudjuk a topicból :)
25-29 milla, de 6-ot elengednek, ha nem veszel akkut, hanem havi 50k-ért bérled. 20,5-ből megvan az M3LR, gondolom készletesben lesz az olcsóbb is és abban legalább akku is van. De legalább jó lassan tölt :)
Hol is van az a sok fotelhuszár aki szerint a OLCSÓ kínai majd lenyomja a nyugati autógyártást ? Annyi, de annyi alternatíva van ennyiért, hogy nem is értem az egészet. Handrás gondolom kapott egy marék pénzt, hogy lelkesedjen a kis megfigyelőért, igazából ha ingyen adnák se kellene.
Az enyém 5 éves ( erre volt pénzem ) a 28 éves passat és a 27 éves chrysler stratus -hoz képest kölyökkorban van ::)) . Télen elmegy 230 km nyáron 280 -300 km-t sosem mertem nullára meríteni lehet többet is, normál tempó klímával ( nem szoktam araszolni ) . Tény a töréstesztje sz@r , bár vétel után fél évvel jött ez a teszt, így ezt nem tudtam figyelembe venni . Kb 23 000 km mentem vele 10 hónap alatt , ezért az árért nekem bejött !
Tény a Tesla a szerviz, töltőhálózat ,ár figyelembevételével esélyes mindenkinél . Amennyiben felnövök hozzá, egy Y -ra benevezek én is .
Én fiatalban gondolkodom, az jókorát esett, viszont szerintem jókorát is fog (olcsó(bb) újak, támogatással vettek piacra kerülése, EU jobbra tolódása esetén 2035 eltörlése (az szép lenne nekünk), kínai gyárak (termelésének) támogatása vásárlókon keresztül).
A 200 km nekünk télen is kellene, nem sűrűn, de akkor igen. És a Zoéról beszéltük, hogy botrányos a töréstesztje sajnos.
Igy hírtelen a Tesla és a Kia lenne szimpatikus a szerviz számlák miatt, Renault-t nem ismerem, de főleg előbbi más árkategória, 350+ lóetőre meg semmi szükségünk - persze, nem kell kihasználni, de lányom, barátja alatt ne is legyen ott.
Valószínűleg igazad van mert ha az ember pár cikket olvas hajlamos elhinni ,hogy a nagy egészet takarja !
pl :,,Közepesen indult az év az európai autópiacon: amíg januárban éves alapon 12,1 százalékkal 852 ezerre nőtt az értékesített új autók száma, addig februárban ennél is jobb statisztikát tett közé az Európai Autógyártók Szövetsége (ACEA), hogy aztán csütörtökön jöhessen a márciusi hideg zuhany. Friss adataik szerint az éves növekedési tempó rükvercbe kapcsolt, 5,2 százalékkal kevesebb személyautót, összesen 1 031 875 darabot értékesítettek az EU piacán, mint egy évvel korábban.,,
No most ha csak március nézed akkor elhiszed , hogy visszaesés van ::))
Mindig hullámzik és tényleg ha lassabban is nő ,de NŐ az elektromos autók száma ez tény .
El tudom képzelni micsoda vérremenő harcok folynak az olajlobbi, autógyártók, az elektromos átállás hívei között !
Azért én azt javasolnám neked ,hogy ha megteheted ne sokat tétovázz ! Ebben az országban előbb utóbb megtalálják a módját , hogy a jó népnek ,,lehetetlenné,, tegyék azokat a dolgokat ami nekik éri meg jobban . Bár tény amíg nem többség az EV addig nehéz lesz , de ezek mindenre képesek ::))
Nekem teljesen evidencia volt az EV, családi ház napelemmel, a munkahely oda-vissza 90 km a lányomék 200 km laknak, oda is megyek,, unokázni ,, a város 30 km, kihasználom bőven az ,, ingyen utazást,, . Nekem sincs pénzem egy újra de 5,4milláért elérhető volt a Zoe 41 kWh aksival . Fentiekre bőven elég és soha nem okozott gondot a töltés , főleg most a házban van 3 fázis ( a Zoe-t avval jó tölteni )
Amúgy sokan megtehetnék már , csak vagy nincs meg rá az akarat, avagy a napi 2 doboz cigi + két sör a felessel fontosabb ::))
Mert az a legnagyobb hülyeség. Eddig is csak hülyeséget írt, szóval beleillik a gondolatvilágába...Látatlanba megmondom, hogy minden más tudományos kérdésben is a hülyegyerek oldalon van, ha gondolod kérdezz rá a szokásos klímaváltozásos, vagy oltásellenes kérdésekre, nem fogsz csalódni...
Nem passzol bele abba a ténybe, hogy amúgy maga az autópiac jól szerepel, jók az eladások és jól keresnek a gyártók is. Hogy az elektro autók gyengélkednek, annak inkább politikai, társadalmi oka van. Hatalmas lobbitevékenység zajlik ellenük, nagyobb mint bármikor valaha. Naponta futok bele hírekbe, kiragadott statisztikákba, közvélemény kutatásokba amik azt hivatottak igazolni, sugallni, hogy az emberek nem akarnak villanyautót, a gyártók sem és igazából nem is környezetkímélő vagy tartós a technológia..Hihetetlen , de kevesebb ellenkampány volt akkor amikor esetleg a kritikák nagy része még igaz is volt, vagy legalábbis még valóban nem lehetett tudni, hogy mi is a helyzet.
Nem Szentpéterváron, hanem Moszkvában, nem Volvókat hanem Volgákat és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak. Eredetileg a Jereváni Rádió volt a mondásban.
Én sem úgy írok, hogy van, de tervben van. 5-nél azért több a releváns tag, de nem sok. Mondjuk azt nem írnám, hogy teljesen objektívek, de ez érthető.
Aztán van a másik 2 csoport, egyik, akik tudják, hogy _senkinek sem_ jó az ev, illetve a másik, akik minden f.sz hírt készpénznek vesznek, hetente másolják be, hogy (újra és újra) megvan a szent grál, mindjárt kész a _mindenkinek jó_ akku.