Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t.lantos Creative Commons License 30 perce 0 0 69392

Nekem egyszer lett valahonnan egy olyan ipari csavarlazitom, amire ra volt irva, hogy not for commercial use. Gondolhatod,hogy az messze nem a wd40 kategoria volt.

Fel napig fujkaltam vele a feloff Swift ablaktorlo csavarjat. Az meg csak rohogott rajta. Ott is a flex lett a megoldas.

Előzmény: Zoknyah (69391)
Zoknyah Creative Commons License 45 perce 0 0 69391

Milyen csavarlazítót használtok? Itt a WD40 pörög állandóan, de az alkalmatlan a célra. Az amcsik a Kroilt, PB blastert és Liquid wrenchet favorizálják, de ezek itthon beszerezhetetlenek. Mások 50/50 aceton-váltóolaj (vagy fékfolyadék) keverékre esküsznek.

Mi az ami használható és nem Mannol/sct kategória? Nyilván neki lehet esni kalapáccsal és forrasztólámpával is, de most egy bevált csavarlazító érdekelne.

abes Creative Commons License 3 napja 0 0 69390

430-as értéket találtam.

 

Előzmény: Fishor (69386)
Oldmanka Creative Commons License 3 napja 0 0 69389

Nagyon szépen köszönöm, további szép estét!

 

Előzmény: Landsmann_ (69387)
Landsmann_ Creative Commons License 3 napja 0 0 69388

Alapból nem egy egetrengető a klíma, de azért teszi a dolgát. 8 év alatt a gáz jelentős részét elengedheti. Ha jól emlékszek 475 +-25 gr a töltet. Nem tudom mennyxi a töltés. Én 6 éve töltettem de akkor egy gumi cső is javítva volt mert kilyukadt. 

Előzmény: Fishor (69386)
Landsmann_ Creative Commons License 3 napja 0 0 69387

5117

Előzmény: Oldmanka (69385)
Fishor Creative Commons License 3 napja 0 0 69386

Sziasztok! 

 

Az normális, hogy az1,5GS-emben, működik a klíma, de nem olyan hideg amit fúj, mint egy újabb autóban. Az lenne a kérdésem, hogy ez normális-e, vagy a gáz már kevesebb benne? Tudja valaki mennyi gáz fér bele, illetve mi a reális mennyiség ami szükséges ha hűt amúgy csak nem olyan hideg, hogy el kelljen irányítani, ha rám jön. Kb 8 éve volt töltve. Kb. mennyibe kerül egy töltés, van erről tapasztalat?

 

Üdv: Fishor 

 

Oldmanka Creative Commons License 3 napja 0 0 69385

Sziasztok! Nagyra értékelném ha valaki tudna egy rádiókódban segíteni. Köszönöm szépen!

atomik851 Creative Commons License 4 napja 0 0 69384

Köszönöm válaszod!

Sikerült kiszednem. Elbaszott egy csavar ez. Nem is csoda hogy elnyalja a  csavar fejét, hiszem alig megy rá a kulcs. Teli kulccsal próálkoztam.  Melegítéssel nagy nehezen megindult a csavar, de a feje az kuka. Úgyhogy mehetek új csavarokért. Kaptam kölcsönbe ilyen  gáz kis tartályos   kézi melegítőt! Azzal melegítettem majd megindult!  Hátha valakinek segít a hozzászólásom. Üdv minden ignises cartársnak! 

Előzmény: WagonR SX7 (69382)
Tordal Creative Commons License 4 napja 0 0 69383

Sziasztok!

 

A hátsó lengéscsillapító alsó torx csavarjához mekkora dugókulcs kell?

WagonR SX7 Creative Commons License 5 napja 0 1 69382

6 lapú dugókulcs két darab, aztán lehet megfeszülni.

Végső esetben anya mellett a sikítóssal levágod, aztán tisztítókoronggal eltávolítod a maradékot.

 

Nekem szerencsém volt, mert volt 6 lapú csillagvillás kulcsom és azzal elsőre sikerült beszakítani.

Előzmény: atomik851 (69381)
atomik851 Creative Commons License 5 napja 0 0 69381

Sziasztok .

Ismét segítségeteket szeretném kérni tőletek. Suzuki ignis (2004es)hátsó hosszlengőkar cseréje  a téma. 

 3 csavar fogja  a hátsó lengőkart. Na ebből 2őt sikerült kiszednem.(a 2 leghátsót a kocsi seggétől nézve) az egyik beleszakadt a másik kijött, viszonylag könnyen. A lengőkar már lifeg a levegőben. Csak az első csavar tartja a kocsiban. A lengőkar mellső anyája nem akar sehogy se megindulni. Lenne ennek a kiszedésére valami trükk, bármi segítség, mert baromira kiszivat az az egy csavar. Ki hogyan vette ki azt a csavar?  Ötleteket, tippeket várok biztos volt már másnak is hasonló gondja. Köszönöm szépen az infókat. 

abes Creative Commons License 6 napja 0 0 69380
Előzmény: ALBI47 (69376)
DMA Creative Commons License 2024.05.10 0 0 69379

Van nekem is ez a jelenség amit írtál. Nálam autópályán jön elő bizonyos terheléskor.

Ez a kevésbé zavaró a ritka pályázás miatt.

Idegesítőbb az alapjárati remegés és a 2000 fordulat körül előjövő rángatás. Szakszervizes ismerősöm is csak annyit tudott rá mondani, hogy akármi vagy bármi is okozhatja.

Befecskendező szelep, fals levegő valahol, egr, szóval nem egyszerű. Olvastam itt pcv szelep cserétől elmúló rángatásró, azt még kipróbálom.

Cseréltem trafókat, gyertyák újak, szóval tanácstalan vagyok mint egy kisközség...

Előzmény: ViZo72 (69378)
ViZo72 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 69378

Nem tudom ugyanarról beszélünk-e, én az alábbit másoltam ki valaki bejegyzéséből, akinek állítólag ez segített: 

 

"A jobb féltengelynek van egy segéd tengelye, annak csapágyát, szimmeringjét cserélték, tele rakták új zsírral, meg a belső csuklókat kimosták, újra zsírozták. Ahova kellett, új tömítést tettek."

 

Nála és nálam is (meg másnál is) a jelenség, hogy óra szerint kb. 120-al folyamatosan haladva elkezd beremegni az autó eleje. 

Ez a pedálokon, kormányon érződik először, de ahogy erősödik, akár az egész műszerfal, sőt tükör is remegni kezd ha hagyom tovább futni uyganazzal a tempóval (gázelvételre, lassításra megszűnik).

Annyit figyeltem meg, hogy melegben hamarabb előjön, de akkor is kell vagy 10-15km-t menjek folyamatosan. Ha viszont megmelegedett az a valami, akkor utána már akár 90-nél is csinálja.

 

Tudom, ilyenkor jönnek a tippek, hogy a gumi/felni okozza  -ezt kizártam már-, meg hogy a féktárcsákkal is lehet a gond stb.

Szerintem meg biztos, hogy nem ezek okozzák, gyanúsabb nekem a fentebb említett féltengely, esetleg kuplung. 

Majd ha jó meleg lesz és könnyeb lesz előidézni és megmutatni, megyek vele valami szerelőhöz...  

Előzmény: DMA (69375)
Landsmann_ Creative Commons License 2024.05.09 0 0 69377

Ez így érdekes, hogy van hibajelzés, de tárolt hibakódot nem talál. Kell lennie hibának. Ha egyébként a menettulajdonságokon, fogyasztáson nem lehet észrevenni változást, sanszos a P0420 kód, ami a katalizátor alacsony hatásfokát jelenti. Ennyi futásteljesítménynél nem gondolnám hogy rossz a katalizátor. Mint írtad, városi használatban van. Ez okoz olyat, hogy a katalizátor nem éri el az üzemi hőfokát, így nem tudja a feladatát ellátni. Így aztán csak gyűlik benne a trutyi és persze, hogy a kipufogógáz összetétele úgymoind szabványon kívüli lesz és jön a P0420. Ilyen esetben valóban segíthet az alapos meghajtás és előtte a prémium üzemanyaggal való feltöltés, lehetőleg minél üresebb tankba, hogy ne "hígítsa fel" a normál 95-ös. Később a kódot törölni kell, magától nem fog a lámpa kialudni. Ha eszi az olajat, akkor az is okozhat ilyen problémát, azon nem segít a meghajtás, de ennyi km-el nemigen van gond a motorral.

Inkább 5w30-40 legyen az olaj. Gépkönyv is azt írja. Az 5w kell a VVT vezérlés miatt.

Az jó kérdés, hogy kerül az egyik helyen 7000, a másikon 14000 Ft-ba ugyanaz az olaj. Mondjuk elég magas árrés van rajta, egy időben hamisították is, szóval nem tudom. Én is láttam, hogy nagy árkülönbséágek vannak. A nyár vége felé nekem is esdékes az olajcsere.

Előzmény: ALBI47 (69376)
ALBI47 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 69376

  Üdv.

2006-os 140-ezer kilométeres Ignisem műszerfalán a hibajelző lámpa hibát jelez. Kódleolvasó nem talált hibát. Szerelő kitörölte és szerinte megkellene hajtani . Kisvárosi autó az utóbbi években csak néha megyek ki a városból. Valakinek van valami tapasztalata ?

    Olajcsere előtt állok. 10W-40 Eneos Prémiumról van valami vélemény? Webáruházban 4 l 14 000 Ft  olajszűrővel és légszűrővel együtt. De Eneos kapható 7 000 Ft -ért is, miért lehet ekkora különbség ? 

DMA Creative Commons License 2024.05.09 0 0 69375

A remegés megszűnése nekem is áldás lenne, de egyelőre nincs még nyomom sem :-(

 

Előzmény: ViZo72 (69374)
ViZo72 Creative Commons License 2024.05.08 0 0 69374

Ezen felbuzdulva azt hiszem Nekem is kellene valamit cserélnem ami ilyen változást, sőt boldogságot okoz. Csak még nem tudom, hogy mit. 

Van váltóbúgás, meg néha előjön valami remegés is, azt hiszem ott kell keresgélnem, nekem az lenne a megváltás... :-)

(Na meg ha a rozsda eltűnne nyom nélkül.)

 

Előzmény: Fishor (69373)
Fishor Creative Commons License 2024.05.07 0 0 69373

15500 volt a bowden, 10 a munka díj. Én 13800-ért tudtam volna megvenni, de inkább kifizettem a kényelmi díjat és profira bíztam. Megérte. 6 éve utáltam az előzőt. Most öröm és boldogság. Nem is kell nekem új autó! :) 

Előzmény: ViZo72 (69372)
ViZo72 Creative Commons License 2024.05.07 0 0 69372

Nekem is ATE van most benne de nem volt 10x-es ára (az általad emlíett 2.200 Ft-oshoz képest) legalábbis akkor még, mikor belekerült 2021. végén: 9.300 Ft volt az ára.

Nem volt bajom az előzővel sem (egy kis nyikorgáson kívül, amit könnyen lehetett orvosolni) így én nem éreztem változást, de úgy gondoltam 100.000km-enként megérdemel egy cserét az autó és akkor hátha nem ér meglepetés ezen a téren...

De ezek szerint olcsót ebből sem érdemes venni, ha ennyire érzed a különbséget.

Előzmény: Fishor (69371)
Fishor Creative Commons License 2024.05.07 0 0 69371

Sziasztok!

 

Végre ki lett cserélve a kuplungbowden. A surrogást recsegést már megszoktam, többnyire a szerelő is csak megzsírozta stb, de sose volt jó, már a csere óta (2016.06) surrogott mindig valami. Igaz egy 2200Ft-os bowden volt és mi raktuk be, szóval minden adott, hogy ne legyen tökéletes. Most egy út után már erősebben recsegett (az a tipikus rojtolódós recsegés), amitől nem is tartottam, mert hasonlót már megszoktam, viszont most a pedál is elkezdett libegni a felső kb 3 centis szakaszon. Elvittem, megmutattam a szerelőnek és végre azt mondta, hogy ki van rojtolódva, kicseréli. ATE került be és lenyűgöző az eredmény. Igaz hogy ez több mint 10x annyiba fájt, mint korábban, de megérte az utolsó Forintig. Hihetetlen élmény, hogy semmi hangja, szinte magától megy, nem kell bírkózni a pedállal, jobb mint valaha amikor nálam volt a kocsi. Ennél már nem is félek, hogy mikor szakad el. :) Az előzőnél állandóan attól tartottam, mikor szakad.

 

Üdv: Fishor

Előzmény: ViZo72 (69247)
ViZo72 Creative Commons License 2024.05.06 0 0 69370

Szívesen, jó rádiózást. :-)

Előzmény: blaserk95 (69369)
blaserk95 Creative Commons License 2024.05.06 0 0 69369

Szól a rádió! Mégegyszer nagyon köszöm!

Előzmény: ViZo72 (69366)
blaserk95 Creative Commons License 2024.05.05 0 0 69368

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!!! Holnap reggel nekirongyolok, remélem jó lesz.

Előzmény: ViZo72 (69366)
blaserk95 Creative Commons License 2024.05.05 0 0 69367

De igen. Ezeket kell megnyomni, melyiket hányszor. De hiába nyomom. Az időállításra sem reagál. Az a Mode gombbal indulna, ha érzékelné.

Előzmény: t.lantos (69365)
ViZo72 Creative Commons License 2024.05.05 0 0 69366

A "BAND" gomb lehet a megoldás szerintem, legalábbis a leírás szerint azzal kell indítani.

 

"4. Tartsák legalább 3 másodpercig a BAND billentyűt megnyomva."

 

 Itt a leírás:

https://snipboard.io/mUpSuf.jpg

 

t.lantos Creative Commons License 2024.05.04 0 0 69365

Nem úgy van, hogy az 1-2-3-4 gombokkal kell beadni a kódot?

Előzmény: blaserk95 (69364)
blaserk95 Creative Commons License 2024.05.04 0 0 69364

Akkut cseréltem az Ignisben és elszállt a rádió. Kéri a kódot, tudom is, de semmilyen gombra nem reagál. Sőt az időt sem tudom beállítani ugyanezen okból. Nem reagál a Mode gomb megnyomására sem. Egyetlen gomb megnyomására sem reagál. Mi lehet a gond?

Papi71 Creative Commons License 2024.05.03 0 0 69363

Köszönöm az infót. Nekem is legutoljára egy noname volt csak gyártási idővel (az szerint 3 évet bírt kevés használattal, majd elkezdett folyni belőle az olaj). Azért is kérdeztem, hogy van-e valakinek valamilyen bevállt márkája.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!